Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ: "افرادی که ماسک نمی‌زنند مرا شگفت‌زده‌ می‌سازند"

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا از هواداران فوتبال خواسته است که برای کاهش شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه‌ها از ماسک استفاده کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از هواداران می‌خواهد برای کاهش شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه‌ها از ماسک استفاده کنند.
بر اساس مقررات طرح B که اخیراً معرفی شده، هواداران اکنون برای حضور در بازی‌ها باید مدرکی مبنی بر واکسیناسیون مضاعف یا منفی بودن آزمایش کووید-19 نشان دهند.
با این حال، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که مقامات می‌توانند پا را فراتر بگذارند و بازی‌ها را پشت درهای بسته برگزار نمایند. (همانطور که در زمان راه‌اندازی مجدد پروژه و در بیشتر فصل گذشته انجام شد)
گواردیولا که سال گذشته مادرش را بر اثر ویروس از دست داد، نمی‌خواهد این اتفاق دوباره رخ دهد، اما فکر می‌کند مردم می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند.

سرمربی منچسترسیتی در پاسخ به سوالی درباره احتمال برگزاری دوباره بازی‌ها بدون هواداران گفت: "من آن را دوست ندارم. شما نمی‌توانید تصور کنید که بازی با مردم چقدر متفاوت از بدون مردم است. اصلا قابل مقایسه نیست."

پپ اضافه کرد: "در پایان ما پشت درهای بسته بازی کردیم تا اقتصاد فوتبال جهان برای تلویزیون زنده بماند. به لطف آن، ما همچنان حقوق خود را دریافت می‌کردیم و می‌توانستیم برای مردم فوتبال بازی کنیم. امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود، اما مواردی در سراسر جهان مطرح شده است. این افراد به استادیوم‌ها می‌روند و شاید آلوده شوند."

سرمربی سیتیزن‌ها افزود: "در استادیوم‌ها افرادی هستند که از ماسک استفاده نمی‌کنند و این من را شگفت‌زده‌تر می‌کند. شما در جاده‌ها راه می‌روید، به مراکز خرید بزرگ می‌روید، به مکان‌هایی برای خرید هدایا برای خانواده؛ و هیچ‌کس از ماسک استفاده نمی‌کند. واکسیناسیون، تزریق‌های تقویتی، مردم [شاید] تصمیم بگیرد؛ اما بخشی از آن باید فاصله گذاری اجتماعی و ماسک باشد. این بهترین راه برای محافظت از خود، خانواده و بقیه مردم است. به این ترتیب، رستوران‌ها هنوز هم می‌توانند باز باشند و فوتبال می‌تواند ادامه یابد. من دانشمند یا پزشک نیستم اما به پزشکان و دانشمندان اعتماد دارم زیرا آنها بیشتر از آنچه من می‌دانم بیشتر می‌دانند. می‌خواهم به افرادی که می‌دانند اعتماد کنم و آنها می‌گویند این امن‌ترین راه است؛ واکسن بزن. مردم وقتی واکسن می‌زنند نمی‌میرند."

منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر، در بازی باکسینگ دی امشب میزبان لسترسیتی است.
لیگ برتر دستورالعمل‌های مربوط به تعویق بازی‌ها را منتشر کرد و نگرانی مدیران و کاپیتان‌ها در نشست‌های ویژه روز پنجشنبه لیگ برتر شنیده شد.
مدیران و بازیکنان در مورد تعداد بازی‌هایی که باید پشت سر هم در طول تعطیلات کریسمس انجام دهند، به دلیل درخواست‌هایی که از تیم‌هایی که در نتیجه کووید-19 از تعدادشان کاسته شده، ترس ایجاد کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала