آمریکا روسیه را به عنوان یک ابرقدرت به رسمیت شناخت

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Природно-ландшафтный парк "Зарядье" в Москве
Природно-ландшафтный парк Зарядье в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
پروفسور لاتام: روسیه تمام ویژگی های لازم برای یک ابرقدرت را دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه هیل، سی سال پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، روسیه همچنان به عنوان یک "دولت شکست خورده" تلقی می شود، اما واقعیت به طور قابل توجهی با ایده های نادرست کشورهای غربی متفاوت است. این نظر توسط اندرو لاتام، استاد کالج مک آلستر، در مقاله وی برای The Hillبه اشتراک گذاشته شد.
به گفته نویسنده، مدتهاست که این یک "سبد زباله ژئوپلیتیک" نیست، همانطور که در دوران پس از شوروی در نظر گرفته می شد، و در صحنه جهانی "نقشی مهم را ایفا نمی کرد.
از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، روسیه نه تنها نوسازی رادیکال تسلیحات هسته ای و متعارف را انجام داده است، بلکه در توسعه "قدرت نرم" نیز به موفقیت دست یافته است و زرادخانه عظیمی از ابزارها را برای ایجاد تصویری از یک کشور خیرخواه برای جلب حمایت سیاسی ایجاد کرده است.
Испытания ядерного оружия на атолле Муророа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
اعتراف آمریکا به ناتوانی در رهگیری موشک های هسته ای روسیه
این کارشناس خاطرنشان کرد: در مورد دوم، صحبت در مورد رسانه ها، مراکز فرهنگی، کلیسای ارتدکس روسیه و دانشگاه ها می باشد. مسکو همچنین با ارائه کمک های بشردوستانه، لغو بدهی ها و تامین امنیت از طریق سازمان های بین المللی مانند سازمان پیمان امنیت جمعی از "قدرت نرم" استفاده می کند.
نویسنده در پایان گفت، بنابراین، هر استراتژی آمریکایی باید قدرت روسیه را در نظر بگیرد و تنها پس از پذیرش این واقعیت، ایالات متحده می‌تواند به سوی یک شفافیت راهبردی گام بردارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала