ناسا کشیش ها را برای تماس با "موجودات فضایی" آماده می‌سازد

© Depositphotos.com / Elen7475در جستجوی موجودات سیارات دیگر
در جستجوی موجودات سیارات دیگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
سازمان فضایی ایالات متحده آمریکا گروهی از کشیش‌ ها را جهت آماده ساختن برای تماس با موجودات فرازمینی استخدام نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده (ناسا) اخیراً به شدت در حال آماده شدن برای تماس با تمدن های فرازمینی می‌باشد.
گام جدید ناسا در این مسیر استخدام گروهی 24 نفری از کشیشان است که باید روشن نمایند نمایندگان مذاهب مختلف در قبال کشف بیگانگان چه واکنشی نشان خواهند داد.
نمایندگان فرقه های اصلی هم اکنون بیان کرده اند که وجود هوش فرازمینی کاملاً با عقاید مذهبی مطابقت دارد و کشف آن تأثیر چندانی بر خود ادیان نخواهد داشت.
انتخاب شوارتزنگر به عنوان رئیس تیم مقاومت در صورت حمله موجودات فضایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
انتخاب شوارتزنگر به عنوان "رئیس تیم مقاومت" در صورت حمله موجودات فضایی
در همین حال نشریه‌ی انگلیسی The Mirror در گزارشی اعلام کرده که آلن ویلسون، اسقف باکینگهام ، خاخام جاناتان رومن از کنیسه مدنهید و قاری عاصم امام مسجد مکه در لیدز در این مورد توافق کرده اند که آموزه های مسیحی، یهودی و اسلامی تحت تأثیر کشف حیات بیگانه قرار نخواهند گرفت.
به گفته کارل پیلچر، یکی از اعضای "سپاه مقدس"، که علاوه بر فعالیت های مذهبی خود، همچنین یک اخترزیست شناس است و تا سال 2016 ریاست موسسه مربوطه در ناسا را ​​بر عهده داشت، محققان باید در مسائلی که مدت ها در انحصار دین بوده است، "پیامدهای استفاده از ابزارهای مدرن را در نظر بگیرند."
خود پیلچر مطمئن است که با نظر داشت میزان قابل توجهی از کهکشان و ستاره در کیهان، کشف حیات فرازمینی فقط موضوع زمان است و با پیشرفت علم، این چشم انداز بیشتر و بیشتر محتمل می شود.
گفتنی است "بیل نلسون" رئیس جدید ناسا به تازگی اعلام کردکه مانند خیل عظیمی از مردم دنیا به وجود فرازمینی‌ها باور دارد.
وی به در اظهاراتی اذعان کرده است که پس از خواندن نسخه طبقه بندی شده گزارش اطلاعاتی ایالات متحده در مورد مشاهده مکرر "اشیای ناشناس پرنده" توسط خلبانان نیروی دریایی، اعتقاد دارد که ممکن است ما در کهکشان تنها نباشیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала