Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد تیرِ طلایی رئال برای شکارِ جدید از استمفوردبریج + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ریس جیمز
ریس جیمز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید "مایل است برای جذب ریس جیمز بیش از 50 میلیون پوند هزینه کند و نیز از ادن هازارد برای شیرین کردن معامله استفاده نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ براساس خبرهای اخیر، رئال مادرید مایل است ادن هازارد را در پیشنهادی برای جذب ریس جیمز ستاره فعال این روزهای چلسی، وارد کند تا بتواند با رقم 50 میلیون پوندی، این دفاع راست را به خدمت بگیرد تا یکی از بزرگترین دغدغه پ‌های کارلو آنچلوتی در این فصل رفع شود.
رئال فعلا فقط دنی کارواخال را به عنوان یک مدافع راست در ترکیب‌اش دارد و آنچلوتی می‌تواند به دنبال جذب نیرو باشد.
سان مدعی شده که غول‌ لالیگا رویای آوردن جیمز به برنابئو را دارد، اما می‌داند که با چالشی برای جذب او از چلسی روبرو است.
گفته می‌شود مادریدی‌ها مایل هستند بیش از 50 میلیون پوند برای خرید این ملی پوش انگلیسی هزینه کنند و حتی از هازارد ستاره سابق چلسی به عنوان ابزار چانه زنی استفاده کنند.
این بازیکن بلجیمی استمفوردبریج را به مقصد جایی که "رویایی" او بود ترک کرد، اما از زمان انتقال 90 میلیون پوندی‌اش تا کنون چیزی را ثابت نکرده است.
مصدومیت این بازیکن 30 ساله را آزار داده و او در 14 بازی خود در این فصل موفق به گلزنی نشده و آنچلوتی به وضوح نشان می‌دهد که این بازیکن در خط حمله‌اش جایی ندارد.
طبق گزارش‌ها، رومن آبراموویچ مالک روسی چلسی، قبلاً تلاش کرده بود هازارد را به غرب لندن بازگرداند.
حالا رئال مادرید می‌تواند این امکان را فراهم کند زیرا به دنبال تخلیه دستمزد هازارد و ترغیب جیمز به پایتخت اسپانیا است. همچنان مادرید درک می‌کند که جذب این بازیکن 22 ساله بسیار سخت است، زیرا او در چلسی همه چیز را دارد، اما ظاهراً آنها هنوز هم مایل به تلاش هستند.
جیمز فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با چلسی در جایگاه سوم جدول لیگ قرار دارد و در 22 بازی به عنوان مدافع راست، پنج گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.
اما آمار هازارد در این دوره چندان برای آبی‌ها جذاب نیست، زیرا مهاجم تنها یک پاس گل ثبت کرده و نتوانسته در تمام مراحل بازی به گل برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала