Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور ستاره منچسترسیتی در آزمایش‌های پزشکی بارسلونا + عکس

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
هافبک اسپانیایی منچستر سیتی وارد شهر بارسلون شده و در انتظار تست پزشکی آبی اناری ها است.
به گزارش اسپوتنیک، فران تورس، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی د آزمایش‌های پزشکی بارسلونا حاضر شده است.
تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این ستاره منچسترسیتی اکنون در شهر بارسلون است تا قرارداد خود را رسما امضا کند و نخستین خرید زمستانی تیم لقب گیرد.
طبق گزارش‌ها، فران تورس با قراردادی 5 ساله به ارزش 55 میلیون یورو به بارسلونا می پیوندد. همچنین گفته می شود در صورت جدایی یوسف دمیر از بارسلونا، پیراهن شماره 11 به فران تورس خواهد رسید.
بارسلونا یکی از کابوس وار ترین فصل های تاریخ خود را تجربه می کنند. تیم در رقابت های لالیگا اختلاف فاحشی با رئال مادرید صدرنشین دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانست جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
ضعف در خط میانی و خط حمله سیتیزن ها باعث شد تا گواردیولا با جدایی تورس موافقت کند و این بازیکن به لالیگا برگردد تا این بار پیراهن بارسلونا را برتن کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала