ناتو آمادگی جنگ با روسیه را می گیرد

© Sputnik / Alexei Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر تانک تی 90
تانک تی 90 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
روسیه: ناتو برای درگیری مسلحانه گسترده با روسیه آماده می شود.
به گزارش اسپوتنیک، معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: ساختار نظامی ناتو به طور کامل احضارات یک درگیری مسلحانه با شدت بالا در مقیاس بزرگ با روسیه تغییر مسیر داده است.
الکساندر فومین معاون وزیر دفاع در یک نشست توجیهی برای وابستگان نظامی و نمایندگان سفارت های خارجی معتبر در مسکو گفت که ناتو برای درگیری مسلحانه با روسیه آماده می شود.
وی توضیح داد که ائتلاف آتلانتیک شمالی در اسناد خود از جمله استراتژی نظامی 2019، مستقیماً کشور ما را منبع اصلی "تهدید امنیت ائتلاف" می‌داند.
تطبیقات نظامی روسیه در بحیره سیاه شروع شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
تطبیقات نظامی روسیه در بحیره سیاه شروع شد
همزمان، فومین خاطرنشان کرد: اعلامیه رم همچنان در حال اجراست که بیان می کند روسیه و ناتو یکدیگر را به عنوان دشمن نمی دانند. طرفین این موضوع را در نشست سال 2010 در لیسبون تأیید کردند.
معاون وزیر دفاع تاکید کرد: تحریکات هدفمند ناتو در نزدیکی سرحدات روسیه به احتمال زیاد منجر به درگیری مسلحانه می شود.
وی به طور نمونه به تلاش ناوشکن بریتانیایی دیفندر در جون سال جاری برای نفوذ به آب های سرزمینی روسیه در سواحل کریمه اشاره کرد.
در همان زمان، اقدامات ناو نیروی دریایی بریتانیا توسط هواپیمای شناسایی استراتژیک آمریکایی آرسی-135 ارائه شد. همانطور که فومین خاطرنشان کرد، شدت این نوع پروازها در منطقه دریای سیاه نسبت به سال 202 بیش از 60 درصد افزایش یافته و تعداد پروازها از 436 به 710 پرواز افزایش یافته است.
تطبیقات نظامی مشترک روسیه و چین آغاز می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
تطبیقات نظامی مشترک روسیه و چین آغاز می شود
بمب افکن های استراتژیک B-IB وB-52H قوای هوائی امریکا در سال 20 20، 92 بار در برابر 78 پرواز در حریم هوایی منطقه بحیره سیاه انجام دادند و به خط مشروط استفاده از تسلیحات رسیدند. در غرب کریمه، طیارات تا سرحدات روسیه در فاصله 15 کیلومتری پرواز کردند.
معاون وزیر دفاع ادامه داد: در مجموع امسال قوماندانی قوای مسلح ناتو 15 تطبیقات را در بحیره سیاه انجام داد که در سال 2020 فقط 8 تطبیقات بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала