Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه شاعر فوتبال به کیلیان امباپه

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
رونالدینیو به این باور است که کیلیان امباپه همین حالا هم در بهترین باشگاه جهان است.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن اگر در پاریس ماندنی شود بعد از اتمام قرارداد می تواند به صورت رایگان به رئال بیاید.
رئال در تابستان گذشته پیشنهاد 200 میلیون یورویی برای جذب امباپه داد ولی پاریسی ها نپذیرفتند تا در نهایت این بازیکن در فصل آینده به صورت مجانی به برنابئو بیاید.
اکنون رونالدینیو، ستاره برازیلی سال‌های نه چندان دور بارسلونا و پاری‌سن‌جرمن معتقد است این بازیکن برای مدت زمانی طولانی در پارک دو پرنس می ماند.
ستاره برازیلی در خصوص آینده این ستاره گفت:
"بهترین بازیکنان دنیا در پاری‌سن‌جرمن هستند و به همین خاطر این باشگاه بهترین باشگاه دنیا است. به همین علت من تصور می کنم که امباپه تا سالیان سال در پاریس بماند."
رونالدینیو در ادامه گفت:
"امباپه بسیار جوان و با همین سن کم دستاوردهای زیادی داشته است و این برای دوران حرفه ای او خیلی خوب است. امباپه می داند که می تواند با این تیم به قهرمانی برسد و جای خالی این جام را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند."
باشگاه پاریسی البته تصمیم دارد تا با پیشنهاد تمدید قرارداد مانع انتقال رایگان امباپه به دیگر تیم ها شود ولی تاکنون ناموفق بوده است.
این در حالیست که او رسیدن به سانتیاگو برنابئو را در سر دارد و به همین علت، همه رسانه ها معتقد هستند که مقصد بعدی ستاره فرانسوی رئال مادرید خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала