Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل عجیب کاپیتان یونایتد برای تساوی مقابل نیوکاسل

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد، کرونا را عامل تساوی برابر نیوکاسل عنوان کرد و تعویق بازی‌ها را در نمایش ضعیف این تیم موثر دانست.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد که اخیراً مورد حمله نوع اُمیکرون ویروس کرونا قرار گرفته بود و برخی از بازیکنان، اعضای کادر فنی و کارکنان این باشگاه مبتلأ به این ویروس شده بودند، شب گذشته و پس از 16 روز در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل رفت و برابر این تیم با نتیجه 1-1 مساوی کرد.
یونایتد در این دیدار نمایش بسیار ضعیفی داشت و پس از بازی انتقادهای فراوانی از سوی هواداران و رسانه‌ها به سبک بازی این تیم صورت گرفت.
هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد، به این انتقادها واکنش جالبی داشته و گفته است که ویروس کرونا و تعطیلی بازی‌ها سبب شد تا این تیم نمایش خوبی ارائه ندهد و در دیدار خارج از خانه مساوی کند.
او به رسانه‌ها گفت:" استراحت 16 روز در میانۀ فصل هیچ کمکی برای تیم نمی‌کند. کمپ تمرینی ما بسته بود و اکثر بازیکنان که در ترکیب ثابت برابر نیوکاسل به میدان رفتند، در حال ریکاوری از ابتلأ به بیماری کرونا بودند. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم اما این اتفاق تأثیر زیادی در تساوی برابر نیوکاسل داشت."
یونایتد در حالی شب گذشته برابر نیوکاسل به نتیجه تساوی دست یافت که این تیم در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده و در حال حاضر در رده هفتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала