Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضربۀ بزرگ به توخل؛ مدافع چپ چلسی فصل را از دست داد

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
بن‌ چیلول مدافع انگلیسی چلسی، به دلیل مصدومیت و تصمیم باشگاه برای جراحی رباط صلیبی قدامی تا پایان فصل قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، بن چیلول مدافع چپ و انگلیسی چلسی، در جریان دیدار این تیم برابر یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با آدرین رابیو برخورد کرد و از ناحیه رباط صلیبی قدامی دچار مصدومیت شد.
چلسی پس از مصدومیت این بازیکن مدت زمان دوری او را 6 هفته اعلام کرد و به نظر می‌رسید که وی با فزیوتراپی درمان شود.
مصدومیت این بازیکن اما تشدید پیدا کرد و مدت دوری او از میادین طولانی‌تر شد. پس از آن چلسی به داکتراین باشگاه هدایت داد تا راه حل مناسبی برای مداوای این بازیکن جست‌وجو و از جراحی جلوگیری کنند.
با این حال، آبی‌ها احساس می‌کنند که این مصدومیت اکنون نیاز به عمل جراحی دارد و ملی پوش انگلیسی با انجام جراحی تا فصل جدید به میادین بازنخواهد گشت.
چلسی در بیانیه‌ای از عمل جراحی چیلول خبر داد و نوشت: "پس از آسیب دیدگی زانو در بازی مقابل یوونتوس، بخش صحی چلسی با همکاری متخصص زانو تصمیم گرفت تا یک روش بازپروری محافظه‌کارانه را انجام دهد. متاسفانه بن نتوانست پیشرفت کند و بنابراین به طور جمعی تصمیم گرفته شده است که این هفته زانوی وی جراحی گردد."
غیبت طولانی مدت این بازیکن ضربۀ بزرگی به توخل خواهد زد زیرا او تنها مارکوس آلونسو را در اختیار دارد و در صورتی که او مصدوم و یا محروم شود، مجبور به استفاده از بازیکنان غیرتخصصی در این پُست خواهد شد.
گفته می‌شود که سران چلسی تصمیم دارند تا پایان فصل لوکاس دینیه مدافع فرانسوی اورتون را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала