Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکاسل در حال بررسی انتقال مدافع بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
ساموئل اومتیتی ​​یکی از اهداف نقل و انتقالاتی نیوکاسل در پنجره زمستانی است.
به گزارش اسپوتنیک، ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا که شرایط چندان خوبی را در نیوکمپ سپری نمی‌کند و نیمکت‌نشین است، می‌تواند با قیمت پایین برای خرید در دسترس باشد که این مبلغ در حدود 17 میلیون پوند برآورد شده است.
اکنون "اسکای اسپورت" مدعی شده که نیوکاسل قصد دارد برای خرید این مدافع 28 ساله در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کرده و پیشنهادی را به مدیران بارسلونا ارائه دهد.
نیوکاسل قصد دارد پیشنهادی 17 میلیون پوندی برای انتقال مدافع بارسا آماده کند. اومتیتی در چند فصل اخیر به دلیل مصدومیت‌های زیادی که داشت، نتوانست در ترکیب آبی‌اناری‌ها جایی داشته باشد.
از سوی هم، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا نیز روی این بازیکن حساب نمی کند. اومتیتی در بارسلونا جزو پر درآمد ترین بازیکن ها است و خروج او در این بحران اقتصادی بارسلونا می تواند مفید باشد.
پیش از این چلسی و آرسنال به دنبال این مدافع بودند اما تغییر شرایط او در تیمش باعث شد تا این دو تیم از این خرید منصرف شوند. چند هفته پیش نیز گفته می‌شد که آث‌میلان به دنبال جذب اومتیتی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала