Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد سویا برای جذب وینگر فرانسوی از سوی یونایتد رد شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
منچستریونایتد پیشنهاد سویا برای به خدمت گرفتن قرضی آنتونی مارسیال را رد کرد و این ستاره فرانسوی را نخواهد فروخت.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد، پس از پیوستن رونالدو به این تیم به نیمکت تبعید شده و مدت‌هاست در ترکیب ثابت قرار نگرفته است.
او از شرایط خودش در این باشگاه راضی نیست و به رالف رانگنیک گفته است که نمی‌خواهد همچنان روی نیمکت بنشیند و همین دلیل به دنبال جدایی است.
با توجه به همین موضوع سویا اخیراً به جذب این بازیکن علاقه نشان داد و حتی پیشنهاد رسمی خود را نیز ارائه داد. پیشنهاد سویا برای این بازیکن قرضی و تا پایان فصل بود اما اندلسی‌ها تصمیم نداشتن تا دستمزد کامل این بازیکن را پرداخت کنند.
طبق گزارش گُل، سران یونایتد پیشنهاد سویا را به همین دلیل رد کرده‌اند و گفته اند که تنها در صورتی تصمیم به فروش و یا قرض دادن این بازیکن خواهند گرفت که دستمزد کامل این بازیکن پرداخت شود.
مارسیال در سال 2015 به یونایتد پیوست و در سال 2019 نیز قرارداد خودش را با این باشگاه تمدید کرد و در حال حاضر با این باشگاه تا ماه جون سال 2024 قرارداد دارد.
یونایتد در حالی پیشنهاد سویا را رد کرده است که این بازیکن شدیداً مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد و ممکن است وی راهی نیوکمپ شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала