Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید ستاره اسبق منچستر از رفتار رونالدو

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
بازیکن اسبق منچستریونایتد پس از تساوی شیاطین سرخ به انتقاد تند از آنها پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد شب گذشته مقابل نیوکاسل نمایش ضعیفی از خود نشان داد و مقابل تیم قعرجدولی به سختی به تساوی یک بر یک رسید.
گری نویل، ستاره اسبق منچستریونایتد و کارشناس فعلی فوتبال، کریستیانو رونالدو او را به کم‌کاری برای شیاطین سرخ و تأثیرگذار بودن در اخراج سرمربی سابق تیم متهم کرد.
در این بازی دو ستاره پرتگالی تیم، کریستیانو رونالدو و برونو عملکرد ضعیفی ارائه کردند. رونالدو در تمام طول بازی هم هو شد.
جدا از این، او به شدت از سوی گری نویل هم مورد انتقاد واقع شد هرچند نه فقط به خاطر عملکرد بلکه بیشتر به خاطر ژست‌هایش که نشان می‌داد او هم‌تیمی‌هایش را مسبب این وضعیت می‌داند.
نویل در خصوص این حرکت فوق ستاره پرتگالی گفت:
"من بعد از بازی قبلی‌ منچستریونایتد مقابل اورتون در اوایل فصل گفتم که وقتی رونالدو ضعیف کار و از قبول مسئولیت شانه خالی می‌کند، فشار روی اولگنار سولسشایر بیشتر می‌رشود."
او در دامه همچنان به انتقاد از رونالدو پرداخت و گفت:
"امشب هم او دوباره از قبول مسئولیت فرار کرد. رونالدو و برونو، جزو بازیکنان ارشد تیم هستند. وقتی که بازیکنانی در چنین جایگاه شروع به غر زدن و بقیه رو مقصر جلوه می‌دهند، بازیکنان جوانتر تیم ویران می‌شوند."
ستاره پیشین منچستر در پایان اظهار داشت:
"این اولین بار نیست که رونالدو پس از کسب نتیجه ناامیدکننده مستقیما به سمت رختکن می‌رود. او این کار را پس از تساوی 1-1 در اولدترافورد برابر اورتون نیز انجام داده بود"
یونایتد به دلیل افزایش تعداد کرونایی‌های خود نزدیک به 2 هفته بازی نکرد و پس از مدت‌ها به میادین بازگشت. آنها مقابل نیوکاسل قعرنشین با گل کاوانی در دقایق پایانی از شکست گریختند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала