Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین دروازه‌بان‌های نیم فصل لالیگا، اوبلاک و تراشتگن در بین بهترین‌ها نیستند + عکس

© REUTERS / Juan Medina Матч "Реал Мадрид" - "Барселона"
 Матч Реал Мадрид - Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
یاسین بونو دروازه‌بان مراکشی سویا، بهترین عملکرد را در نیم فصل لالیگا داشته و بالاتر از کورتوا و اونای سیمون، بهترین دروازه‌بان لالیگا شناخته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، نزده هفته از رقابت‌های لالیگا به پایان رسیده و قرار است با آغاز سال جدید میلادی، این رقابت‌ها ادامه یابد. در نیم فصل نخست این رقابت‌ها رئال مادرید درخشش خوبی داشته و موفق شده از 19 بازی با کسب 45 امتیاز در صدر قرار گیرد.
در رده دوم نیز سویا قرار دارد که از 18 بازی 38 امتیاز کسب کرده و جدی‌ترین رقیب رئال در راه قهرمانی دانسته می‌شود.
بدون شک در رسیدن رئال به چنین جایگاهی کریم بنزما نقش بسیار زیادی داشته و توانسته با گُل‌ها و پاس گُل‌های خودش کهکشانی‌ها را به صدر برساند.
در سویا اما یاسین بونو دروازه‌بان مراکشی نقش بسیار خوبی داشته و با سیوها و کلین‌شیت‌های خودش اندلسی‌ها را در جایگاه دوم نگه داشته است.
این دروازه‌بان با آمار هر 144 دقیقه 1 گُل، بهترین دروازه‌بان نیم فصل لالیگا شناخته می‌شود و بالاتر از همه دروازه‌بان‌ها قرار دارد.
پس از بونو، اونای سیمون از اتلتیک بیلبائو با آمار 123 دقیقه 1، کورتوا از رئال با 107 دقیقه 1 گُل و روی سیلوا از بتیس با 99 دقیقه 1 گُل در رده‌های بعدی قرار دارند.
جان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکومادرید و تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا که در چند سال آخر آماری خوبی در لالیگا داشتند، در جمع بهترین‌ها حضور ندارند و در جدول بازیکنانی که بدترین عملکرد را داشته‌اند، اول و دوم اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала