Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ فران تورس به بارسلونا پیوست + عکس

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تایید کرد که فران تورس اسپانیایی را از منچسترسیتی به خدمت گرفته است.
باشگاه بارسلونا در چند هفتۀ آخر تلاش‌هایی برای جذب فران تورس انجام داد و چند دور مذاکرات موفقانه با منچسترسیتی داشت. این باشگاه در نهایت در آغاز این هفته با سیتیزن‌ها به توافق نهایی دست یافت و تورس راهی بارسلونا شد تا معاینات صحی خودش را انجام دهد.
بارسلونا دقایق قبل به صورت رسمی تایید و اعلام داشت که فران تورس را از منچسترسیتی به خدمت گرفته و وی تا سال 2027 با این باشگاه قرارداد امضأ خواهد کرد.
مبلغ انتقال این بازیکن 55 میلیون یورو و با بندهای متغییر گفته شده و مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن 1 میلیارد یورو می‌باشد.
گفته می‌شود که این بازیکن 3 جنوری(دوشنبه هفته آینده) در نیوکمپ معارفه خواهد شد و در صورتی که یوسف دمیر از این تیم جدا شود، وی شماره 11 را برتن خواهد کرد.
فران تورسِ 21 ساله زیر نظر دو اسطوره‌ی بارسلونا یعنی پپ گواردیولا و لوییز انریکه بازی کرده و حالا نوبت سومین اسطوره یعنی ژاوی هرناندز رسیده است.
تورس که گران‌ترین خرید اسپانیایی تاریخ بارسا است و توانایی بازی در پُست وینگر راست، چپ و نوک حمله را دارد و می‌تواند مشکلات این تیم را در خط حمله کاهش دهد.
او پس از پیوستن به بارسا در ویدیویی گفت:" سلام به همه. خوشحالم به بارسا آمدم، بزودی می‌بینم تان!"
تورس در حالی از سیتی به بارسلونا پیوسته است که تابستان سال 2020 و با قراردادی 23 میلیون یورویی از والنسیا به جمع سیتیزن‌ها اضافه شد.
تورس در این مدت برای سیتی 43 بازی انجام داد و موفق شد 16 گُل برای این تیم به ثمر برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала