Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساعت عجیب و گران‌قیمت قهرمان پیشین بوکس جهان + عکس

© AFP 2023 / Frederic J. Brown Американский боксер Флойд Мэйуэзер
Американский боксер Флойд Мэйуэзер - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
فلوید می‌ودر ستاره سابق بوکس جهان از ساعت گرانقیمت و منحصر به فرد خود رونمایی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، فلوید مِیودر، قهرمان پیشین و بدون شکست بوکس سبک وزن جهان، زندگی بسیار لوکسی دارد و علاقه او به ساعت‌های گران بر کسی پوشیده نیست.
حالا به مناسبت کریسمس، این بوکسور آمریکایی تصویری از خود منتشر کرده که او را با ساعتی از طلا و الماس نشان می‌دهد، ساعتی که حدود 18 میلیون دالر قیمت دارد و مربوط به برند "جاکوب اند کو" است.
او در پست اینستاگرامی خود که با عکس‌هایی از این ساعت گرانقیمت همراه است نوشته: "بدون اینکه به حرف دیگران اهمیت بدهم، به اوج رسیدم. پس چرا باید اکنون این کار را بکنم؟ 18 میلیون دالر برای زمان‌سنج."
مجموعه 40 تایی ساعت‌های میودر، بیش از 16 میلیون پوند ارزش دارد. در مجموعه او اما ساعتی هست که به تنهایی 14 میلیون پوند می‌ارزد.
این ساعت اختصاصی که متعلق به کلکسیونی به نام بیلیونر است با طلای سفید کار شده که روی آن با الماس پوشانده شده است. شرکت جاکوب اند کو برای جواهرات و وسایل زینتی خود که با الماس و سنگ‌های گرانقیمت و طلا تولید می‌کند معروف شده است.
این شرکت از این مدل ساعت فقط همین یکی را ساخته و آن را در میان گرانقیمت ترین ساعت‌های جهان قرار داده است.
فلوید می‌ودر حالا مدت زیادی است که از ورزش حرفه‌ای فاصله گرفته و از ثروت و سرمایه‌گذاری‌های خود در نقاط مختلف جهان لذت می‌برد.
او به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ شناخته می‌شود چرا که دوران فعالیت حرفه‌ای خود را با رکورد پیرزی و بدون شکست به پایان رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала