Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج ستارۀ برتر نقل‌وانتقالات زمستانی؛ امباپه در صدر

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
در نقل‌وانتقالات زمستانی، تیم‌ها به دنبال ستاره‌های مورد نیاز شان اند و 5 بازیکن بیشتر از سایر بازیکنان مورد توجه قرار خواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، پنجره نقل‌وانتقالات جنوری 2022 که به سرعت در حال نزدیک شدن است، می تواند شاهد جدایی و پیوستن برخی از بزرگ‌ترین ستاره های اروپا به تیم‌های جدید باشد.
در زمستان شایعات ادامه می‌یابد و تیم های برتر اروپا به دنبال مهره‌های گم شده‌ای هستند که با جذب آن‌ها ممکن به نتایج بهتری دست یابند.
در این میان 5 بازیکن بیشتر از سایر بازیکنان مورد توجه قرار خواهند داشت و تیم‌ها تلاش خواهند کرد تا آن‌ها را به خدمت بگیرند.
کیلیان امباپه
کیلیان امباپه، محبوب‌ترین بازیکن در بازار زمستانی خواهد بود. پاریسن‌جرمن در تابستان حاضر به رفتن او نشد، اما اکنون قرارداد او در جون 2022 به پایان می رسد و این می‌تواند پی‌اس‌جی را وادار به قرارداد وی در بازار کند.
رئال مادرید تیمی است که شانس زیادی برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی دارد و قطعاً تلاش‌هایی نیز انجام خواهد داد.
ادن هازارد
یکی از بازیکنانی که می‌تواند رئال مادرید را ترک کند زیرا او در حد انتظارها ظاهر نشده و از فُرم خوب خودش فاصله زیادی دارد. ادن که به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو جذب شد، ممکن در زمستان به تیم جدید بپیوندد.
شایعه شده است که او می‌تواند به انگلیس بازگردد و در تیم سابقش چلسی به فوتبالش ادامه دهد.
آنتونی مارسیال
ستاره فرانسوی ممکن است زودتر از اولدترافورد خارج شود، زیرا وی به این نتیجه رسیده است که دوران حضورش در منچستریونایتد به پایان رسیده است.
چندین باشگاه از جمله یوونتوس، اتلتیکو مادرید، بارسلونا، نیوکاسل، آرسنال و سویا علاقه‌مند این بازیکن اند.
ارلینگ هالند
مهاجم نروژی چند فصلی است که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان نقل‌وانتقالات بوده است و تابستان گذشته باشگاه‌ها برای جذب او تلاش زیادی کردند. دورتموند که مخالف جدایی او بود، ممکن است به دلیل بند فسخ 75 میلیون یورویی که تابستان آینده فعال خواهد شد، در زمستان تصمیم به فروش او بگیرد. بارسلونا و همچنین چندین باشگاه مطرح دیگر با او در ارتباط بوده‌اند
سرجینو دست
مدافع بارسا یکی از بازیکنانی است که می‌تواند برای تیم پول جمع کند. بازیکن آمریکایی نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت، بدرخشد و سران بارسا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب تصمیم به فروش او خواهند گرفت. چلسی در حال حاضر پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای این بازیکن آمریکایی آماده کرده است، بنابراین جدایی او از بارسلونا بسیار محتمل است، به خصوص با حضور دنی آلوز.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала