Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک غایب بزرگ دیگر در اوپن آسترالیا؛ دومنیک تیم کنار کشید

© AP Photo / Lee Jin-manオーストリアのドミニク・ティエム選手
オーストリアのドミニク・ティエム選手 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
دومنیک تیم تینسور مطرح اتریشی اعلام کرد که به دلیل ریکاوری از مصدومیت در رقابت‌های تنیس آزاد آسترالیا اشتراک نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا قرار است سال آیندۀ میلاد و از تاریخ 17 الی 22 ماه جنوری برگزار گردد و بسیاری از ستاره‌های سرشناس این رشته بنا بر دلیل مختلف از اشتراک در این رقابت‌ها انصراف داده‌اند.
در تازه‌ترین مورد دومنیک تیم تینسور مطرح اتریشی اعلام کرده که به دلیل ریکاوری و تلاش برای رهایی از مصدومیت مچ دست، در رقابت‌های آزاد آسترالیا اشتراک نخواهد کرد.
تیم در توییتر خود نوشت:" اکنون دوباره احساس خوبی دارم، مچ دستم در شرایط مطلوبی است و به طور معمول با شدت بسیار خوبی تمرین می کنم. پس از تعطیلات کوتاه، من و تیمم همه مسائل را ارزیابی کردیم و تصمیم گرفتیم تغییراتی در برنامه اولیه خود ایجاد کنیم. دلم برای هواداران آسترالیایی تنگ خواهد شد، اما در سال 2023 برمی‌گردم. ما معتقدیم که این تصمیم درستی برای بازگشت خوب به مسابقات است. در حال حاضر من برای چند روز دیگر در اتریش خواهم ماند و سپس برای تمرین در فضای باز و آماده شدن برای اولین رویداد فصل آماده خواهم شد."
تیم بعد از راجر فدرر، میلوش رائونیچ، جنیفر برادی، کارولینا پلیسکووا، سرنا ویلیامز و بیانکا آندریسکو، آخرین بازیکن برتری شد که به دلیل مصدومیت از گرند اسلم کنار رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала