Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس بالای بارسا برای جذب دی‌لیخت؛ رایولا به بلوگرانا تخفیف گرفته است

© AFP 2023 / Franck FifeНидерландский футболист Маттейс де Лигт с подругой на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Нидерландский футболист Маттейс де Лигт с подругой на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
در قرارداد ماتیاس دی‌لیخت با یوونتوس بندی وجود دارد که صورت پیوستن او به بارسا، مبلغ فسخ قراردادش نصف خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماتیاس دی‌لیخت مدافع هالندی در تابستان 2019، از آژاکس به یوونتوس منتقل شد و در دو فصل گذشته نتوانسته تا توانایی‌های خودش را در این تیم ایتالیایی ثابت کند.
دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
ورزش
اعتراف دی‌لیخت: از رد پیشنهاد بارسلونا پشیمان هستم
دی‌لیخت که در آن زمان شدیداً مورد توجه بارسلونا قرار داشت، از شرایط خودش در یوونتوس راضی نیست و می‌خواهد حالا به اسپانیا برود و در کنار فرانکی دی‌یونگ که دوست صمیمی‌اش در آژاکس بود، بازی کند.
جذب این بازیکن از سوی بارسلونا اما دشوار به نظر می‌رسد زیرا شرایط اقتصادی بلوگرانا چندان خوب نیست و این تیم قادر به پرداخت رقم درخواستی بانوی پیر نخواهد بود.
بند فسخ قرارداد دی‌لیخت 130 میلیون یورو است و این مبلغ در سال آِینده به 140 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و کاتالان‌ها شانس چندانی برای جذب مدافع هالندی در حالت عادی ندارد.
نشریه اسپورت اما شانس بارسا را برای به خدمت گرفتن دی‌لیخت بیشتر از رقبأ می‌داند و مدعی است که رایولا در قرارداد دی‌لیخت بندی گنجانیده که در صورت ارائه پیشنهاد از سوی کاتالان‌ها، بند فسخ قرارداد این بازیکن به 75 میلیون یورو برای بلوگرانا کاهش می‌یابد.
به این ترتیب در صورتی که بارسلونا بخواهد دی‌لیخت را جذب کند، می‌تواند با پرداخت 75 میلیون یورو این بازیکن را به نیوکمپ بیاورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала