کابلوف: طالبان کشور را نمی توانند ماهرانه مدیریت کنند

© Sputnikکابلوف
کابلوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان می گوید که طالبان نمی توانند کشور را ماهرانه مدیریت کنند، بخاطر که آنها پرسونل ندارند + ویدیو
ضمیر کابلوف" نماینده ویژه پوتین و مدیر بخش دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه در گفتگوی ویژه‌ با اسپوتنیک افغانستان می گوید که بدون شک طالبان از نظر ایدئولوژیک و سیاسی تغییر کرده اند. اینکه آنها کشور را ماهرانه مدیریت نمی‌توانند و ساده‌تر بگویم، بد مدیریت می‌کنند، واضح است آنها پرسونل ندارند.
آقای کابلوف تاکید دارد: "آنها هرازگاهی متوجه می‌شوند و از متخصصان افغان می خواهند که برگردند. ما در مورد آن جوانان "دزد" صحبت نمی کنیم که از امریکا و اروپا آمده بودند تا همراه با دولت دزدی کنند. نخیر. ما در مورد افغان های عادی میهن پرست، متخصصان و جوانانی صحبت می کنیم که می خواهند به میهن خود خدمت کنند".
او افزود: "طالبان باید اول شرایط راحتی را برای آنها ایجاد کنند تا بتوانند به طالبان در مدیریت کشور و اقتصاد کمک کنند. برای انجام این کار، طالبان باید یک محیط سیاسی-اجتماعی راحت ایجاد کنند و ما دوباره به فراگیر بودن باز می گردیم. این افراد باید احساس کنند که از آنها فقط به عنوان اجیر برای اجرای کارهای خاص استفاده نمی شوند. نخیر. پشت سر آنها باید نوعی نیروی قومی-سیاسی در دولت موجود باشد".
شما می توانید حالا مصاحبه‌ی کامل نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان را در سایت ، کانال تلگرام و صفحه فیس‌بوک ما دنبال کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала