Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام سویا برای جذب مهاجم ایرانی زنیت

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر سردار آزمون
سردار آزمون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
رسانه‌های روسی مدعی اند که مدیران سویا به این کشور سفر کرده‌اند تا در مورد انتقال سردار آزمون با باشگاه زنیت گفت‌وگو کنند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه سویا در چند روز آخر تلاش‌هایی برای جذب آنتونی مارسیال وینگر فرانسوی منچستریونایتد انجام دادند اما شیاطین سرخ پیشنهاد اندلسی‌ها را رد کردند و به ستاره تیم شان اجازه پیوستن به این باشگاه‌ها را ندادند.
سویا پس از ناکامی در جذب مارسیال، به دنبال گزینه‌های دیگر است و گفته می‌شود که مونچی مدیر ورزشی این تیم تصمیم دارد تا سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن‌پیترزبورگ را به خدمت بگیرد.
طبق ادعای وب سایت matchtv، مونچی برای قانع ساختن آزمون شخصاً به سن‌پترزبورگ رفته تا رضایت ستاره زنیت را جلب کنید و او را به خدمت بگیرد.
سردار که از لیون نیز پیشنهاد دارد، تمایل چندانی به حضور در اسپانیا ندارد و بعید است تا به درخواست سویا پاسخ مثبت دهد اما مونچی می‌خواهد تا شانس خودش را بیازماید و برای جذب این بازیکن تلاش کند.
گفته می‌شود که ستاره ایرانی زنیت از آتالانتا و نیوکاسل نیز پیشنهاد دارد و وی می‌خواهد تا بهترین تصمیم ممکن را برای ادامه فوتبال حرفه‌ای خودش بگیرد.
سویا در حالی به سردار آزمون علاقه نشان داده است که قرارداد وی تا پایان فصل با زنیت اعتبار دارد و در صورتی که تمدید نکند، در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала