Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم و ناراحتی شدید کلوپ از شاگردانش بخاطر شکست برابر لستر

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از شکست برابر لستر سیتی شدیداً از شاگردانش خشمگین بود و اعتراف کرد که بازی بسیار بدی مقابل لسترسیتی به نمایش گذاشتند.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز و در ادامۀ هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور مهمان لسترسیتی بود و برابر این تیم با نتیجه 0-1 شکست خورد و اختلافش با صدرجدول به 5 افزایش یافت.
این شکست کلوپ را شدیداً ناراحت کرد و وی اعتراف کرد که بازی بسیار بدی مقابل لسترسیتی به نمایش گذاشتند.
سرمربی لیورپول پس از بازی به آمازون پرایم گفت:" ما واقعا بد بازی کردیم و واقعا مستحق شکست بودیم. تصمیم گیری‌های بسیار ضعیفی داشتیم و شاید کمی بدشانس بودیم، اما فوتبال همین است. باید از فرصت‌هایمان بیشتر استفاده می‌کردیم و فکر می‌کنم به اندازه کافی موقعیت داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه ریتم خود را از دست دادیم و دیگر هیچ وقت آن را به دست نیاوردیم. چیز خاصی نمی‌توانم بگویم."
او در ادامه افزود:" فاصله زیادی با سیتی وجود دارد، اما در حال حاضر این مشکل من نیست. اگر خیلی عادی فوتبال خود ما را بازی کنیم، می‌توانیم شانس بیشتری برای کسب پیروزی در بازی‌های آینده داشته باشیم."
کلوپ در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که قبل از بازی گفته بود برای رقابت با سیتی باید ثبات لازم را داشته باشند و نمایش خوبی برابر حریفان ارائه دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала