کابلوف: به رسمیت شناختن طالبان بالفعل در حال انجام شدن است + ویدیو

© SputnikКабулов
Кабулов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه می گوید که به رسمیت شناختن طالبان بالفعل در حال انجام شدن است.
به گزارش اسپوتنیک ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه اختصاصی با اسپوتنیک افغانستان گفت که شناسایی دولت طالبان، بالفعل در حال انجام شدن است.
وی افزود که در کل، به نظر من، به رسمیت شناختن سیاسی بیشتر یک عمل سیاسی نمادین خواهد بود. همانطور که می بینید، به طور عملی، به رسمیت شناختن، در واقع در حال انجام شدن است: هیئت طالبان در یک نشست نماینده در قالب مسکو در اینجا با ما شرکت کرد و این فرصت را داشت که مستقیماً با ده کشور منطقه ارتباط برقرار کند.
در اسلام آباد جلسه فوق العاده شورای وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی برگزار شد که در آن از طالبان نیز دعوت شده بود و فرصت صحبت و بیان دیدگاه خود را داشتند. این خوب است که تمام جهان اسلام دیدگاه خود را در مورد سیاست داخلی طالبان در بخش مذهب بیان کرده اند، روند رسمیت شناختن نیز قدم به قدم انجام می شود. ما واقعا روی رسمیت شناختن یا عدم آن تمرکز نمی کنیم، در حقیقت یک سفارت کامل روسیه کار می کند و نه تنها از روسیه، بلکه هفت سفارت دیگر نیز کارمی کنند. سه و چهار سفارت دیگر نیز در همین مسیر در حرکت اند. با چنین گام های کوچک، روند رسمیت شناختن به گونه عملی در حال انجام است.
این در حالی است که تاهنور به گونه روشن هیچ کشور در جهان دولت گروه طالبان زا به رسمیت نشناخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала