Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس چلسی برای جذب ستاره روسونری

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Theo Hernández
El futbolista Theo Hernández - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی برای دانستن شرایط تئو هرناندز با سران این تیم به تماس شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی برای خرید تئو هرناندز مدافع چپ میلان تماس گرفته، اما غول ایتالیایی قیمتی 50 میلیون پوندی برای این مدافع فرانسوی تعیین کرده است.
توماس توخل سرمربی آبی ها، پس از این‌که بن چیلول به دلیل مصدومیت ACL در ادامه رقابت‌ها غایب بود، مارکوس آلونسو نتوانست رضایت سرمربی را به دست آورد و حالا به دنبال تقویت در دفاع چپ است.
لوکاس دیگن، نیکلاس تاگلیافیکو، سرجینو دست و یان مااتسن همگی با انتقال به استمفوردبریج در ماه آینده مرتبط هستند، در حالی‌که گفته می شود هرناندز نیز جزو گزینه های نقل و انتقالات چلسی است.
توتواسپورت و فوتبال ایتالیا مدعی شده‌اند؛ قهرمان اروپا با تیم سری آ در مورد در دسترس بودن این بازیکن فرانسوی در ماه آینده تماس گرفته است. هرناندز که به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری اروپا شناخته می‌شود، تا سال 2024 با میلانی‌ها قرارداد دارد و فعلا در حال مذاکره برای تمدید قرارداد برای حفظ او تا سال 2026 است.
در نتیجه، میلان قیمت سنگین 50 میلیون پوندی را برای ستاره‌اش تعیین کرده که می‌تواند آبی‌ها را از انتقال در جنوری منصرف کند.
هیچ مذاکره رسمی آغاز نشده و سران میلان مخالف فروش هرناندز هستند، او همچنین با انتقال به منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن در ارتباط است.
چلسی و میلان در طول این سال‌ها معاملات خوبی در نقل و انتقالات داشته‌اند، به طوری که اولیویه ژیرو، فیکایو توموری و تیموئه باکایوکو همگی از غرب لندن به ایتالیا نقل مکان کرده‌اند، اگرچه بازیکنان به ندرت از سن سیرو به استمفوردبریج رفته‌اند.
در همین حال، پس از محرومیت سیمون کیائر در ادامه فصل؛ میلان در بازار برای یک مدافع میانی تلاش می‌کند.
طبق گزارش‌ها، آندریاس کریستنسن بازیکن چلسی، یکی از اهداف این تیم است و قرارداد این بازیکن دانمارکی با آبی‌ها در تابستان آینده به پایان می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала