جلوگیری از سرفه در فصل زمستان

© Depositphotos.com / Syda_ProductionsПожилая женщина с носовым платком
Пожилая женщина с носовым платком - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
سرفه یکی از شایع‌ترین علائم امراض است که در فصل زمستان با آن مواجه می‌شویم؛ این سرفه اغلب نه تنها با سرماخوردگی، بلکه با آنفولانزا و عفونت کروناویروس نیز همراه است.
به گزارش اسپوتنیک، پورتال تغذیه سالم Boldsky می نویسد: غذا نمی تواند سرفه را معالجه کند، اما می تواند به طور قابل توجهی آنرا کاهش دهد. بنابراین، به طور مثال، زنجبیل را می توان در رژیم غذایی گنجاند که حاوی جینجرول است - اثر ضد التهابی دارد. جینجرول که به زنجبیل عطر و طعم خاصی می دهد و این ماده به شل شدن ماهیچه های مجاری تنفسی نیز کمک می نماید.
چیزی دیگری سیر است که حاوی آلیسین ضد سرفه می باشد. لازم نیست سیر را برای غذا اضافه کنید، می توانید چند حبه آنرا به روغن کنجد اضافه کرده، آن را حرارت دهید و به سینه و پاهای خود بمالید.
 تعیین جریمه برای سرفه در استرالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2020
تعیین جریمه برای سرفه در استرالیا
در میان غذاها، کارشناسان سوپ مرغ را نام بردند که نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه سیستئین، اسید آمینه ای که به سرفه های قوی کمک می کند، نیز نام برد. می توانید سماروق ها را به سوپ اضافه کنید - سماروق ها، قارچ شیتاکه و صدف که در معالجه پیچیده عفونت ویروسی با تظاهرات سرفه مؤثر هستند.
یک محصول کلاسیک تر برای مبارزه با سرفه، مرکبات است. لیمو، مالته، سنتره و کینو سرشار از ویتامین C هستند که مدت هاست مفید بودن آن ثابت شده است. علاوه بر این، ماهی را می توان در رژیم غذایی گنجاند که به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3، تأثیر مثبتی بر روند مریضی دارد، همچنین شیر با زردچوبه که نه تنها می تواند سرفه را تسکین میدهد، بلکه باعث تسکین سرفه، درد و گلو می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала