Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید منچستر از آرجنتین میاید + عکس

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
طبق گزارش یک رسانۀ آرجنتینی منچستریونایتد با مهاجم ریورپلاته خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های آرجنتینی در مورد توافق منچستریونایتد با خولیان آلوارز مهاجم ریورپلاته خبر دادند و شب گذشته رسانه TYC نوشت که او به زودی به انگلیس سفر خواهد کرد.
این بازیکن آرجنتینی به یکی از پدیده‌های دنیا بدل شده که برخی تیم‌ها مثل بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب او هستند. با این حال با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد آلوارز در این پنجره راهی منچستریونایتد خواهد شد.
طبق گزارش TYS رانگنیک شدیدا به دنبال این بازیکن است و با توجه به اینکه او در این پنجره قطعا از آرژانتین خواهد رفت، به نظر می‌رسد مقصد بعدی او حتما منچستریونایتد خواهد بود.
آلوارز که 21 سال سن دارد در این فصل برای ریورپلاته در 46 بازی، 24 گل زده و 15 پاس گل داده است. منچستریونایتد اکنون با رانگنیگ سعی در بهبود شرایط خود دارد و می‌خواهد به جمع 4 تیم پایانی برسد.
در همین حال، ریورپلاته امیدوار است بتواند آلوارز را متقاعد کند تا حداقل یک فصل دیگر بماند چون این موضوع باعث افزایش قیمت این بازیکن می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала