Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ ژاوی به دنبال موراتا در جنوری

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
بارسلونا با نظر ژاوی هرناندزی خود را آماده می‌کند تا برای جذب آلوارو موراتا ستاره اتلتیکو مادرید اقدام نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در حال آماده سازی است تا برای جذب آلوارو موراتا در جنوری اقدام کند و طبق گزارش‌ها، ژاوی سرمربی جدید باشگاه برای انتقال قرضی با ملی پوش اسپانیایی تماس گرفته است.
موراتای 29 ساله، تا پایان فصل بازیکن یوونتوس است، زیرا تورینی‌ها این مهاجم را به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در سال 2020 به خدمت گرفته بودند.
با این حال، بازیکن سابق چلسی نتوانست نمایش‌های فوق العاده‌اش را از اولین دوره حضورش در تورین تکرار کند و در جریان پیروزی 2-0 یووه مقابل جنوا در این ماه درگیر مشاجره‌ای با مکس آلگری سرمربی تیم‌اش شد.
در حال حاضر، آ اس از طریق موندودیپورتیوو مدعی شده که بارسا مایل است به موراتا پیشنهاد بدهد و ژاوی با این مهاجم بر سر انتقال قرضی تا پایان فصل صحبت کرده و احتمال یک قرارداد دائمی وجود دارد.
علی‌رغم این‌که یک معامله پیچیده به نظر می‌رسد اما موراتا به این انتقال علاقه‌مند است. (زیرا یوونتوس و اتلتیکو هر دو نیاز به تایید این انتقال دارند.)
یوونتوس مانند بارسلونا، با مشکلات مالی مواجه است و بنابراین حذف موراتا به نفع این تیم است، در حالی‌که چشم انداز این بازیکن 29 ساله برای بازی در واندا متروپولیتانو بسیار محدود است.
نیاز ایتالیایی‌ها به یافتن جایگزین می‌تواند مانعی برای تیم تورینی باشد که زمان کمی برای یافتن گزینه‌ها و همچنین هزینه‌های مالی محدود در طول پنجره چهار هفته‌ای داده می‌شود.
ژاوی سرمربی بارسا، پس از بازنشستگی شوکه‌کننده سرخیو آگوئرو، به دنبال تقویت در خط حمله است و علی‌رغم جذب فران تورس از منچسترسیتی با مبلغ 55 میلیون پوند، او به دنبال یک بازیکن دیگر است.
کاتالان‌ها برای جذب بازیکن دیگر باید دستمزد خود را کاهش دهند، در حالی‌که تورس هنوز به دلیل مشکلات مربوط به قوانین سقف حقوق لالیگا ثبت نام نکرده است. بارسلونا به دنبال حذف بازیکنانی مانند فیلیپه کوتینیو و ساموئل اومتیتی ​​است تا صورت‌حساب دستمزد را آزاد کند تا انعطاف بیشتری برای جذب بازیکنان فراهم کند.
در جاهای دیگر، مذاکرات بارسلونا با عثمان دمبله با شکست بزرگی روبرو شده، زیرا این بازیکن فرانسوی از این‌که باشگاه با وجود ارتباط با ارلینگ هالند از بازی ضعیف خود ناراضی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала