کاخ سفید جزئیات گفتگوی آتی پوتین و بایدن را فاش کرد

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر Russian President Vladimir Putin, left, and U.S President Joe Biden shake hands during their meeting at the 'Villa la Grange' in Geneva, Switzerland in Geneva, Switzerland, Wednesday, June 16, 2021
Russian President Vladimir Putin, left, and U.S President Joe Biden shake hands during their meeting at the 'Villa la Grange' in Geneva, Switzerland in Geneva, Switzerland, Wednesday, June 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
یک مقام کاخ سفید می‌گوید که در گفتگوی آتی، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا به ولادیمیر پوتین همتای روس خود اطمینان خواهد داد که هنوز فرصت از طریق راه‌های دیپلماتیک برای حل و فصل وخامت اوضاع اوکراین وجود دارد، اگر مسکو علاقه ای به این موضوع داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، این مقام بلندپایه امریکایی در کنفرانس تلفونی گفت: پرزیدنت بایدن این موضوع را روشن خواهد کرد که یک مسیر دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها در اطراف اوکراین وجود دارد، اگر رئیس‌جمهور پوتین به آن علاقه مند است.
قرار است امروز پنجشنبه گفتگوی تلفونی بین دو رئیس‌جمهور برگزار شود.
این مقام امریکایی هشدار داد که در صورت تشدید تنش بیشتر اوضاع، طرح‌های برای تقویت ناتو و متحدان این ائتلاف از جمله ارسال تسلیحات اضافی به اوکراین آماده شده است.
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
پوتین در پاسخ به سوالی درباره حمله به اوکراین: روسیه قصد حمله به کسی را ندارد
روسیه بارها اتهامات "اقدامات تهاجمی" غرب و اوکراین را رد کرده و اعلام کرده است که کسی را تهدید نمی‌کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز روسیه" بهانه‌ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است. وزارت خارجه روسیه پیشتر خاطرنشان کرده بود که اظهارات غرب درباره "تجاوز روسیه" و فرصت کمک به کی‌یف برای دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است. در عین حال، کی‌یف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید ادعای "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند. دیمیتری پسکوف، کاخ کرملین گفت که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می‌کند. به گفته وی، این موضوع هیچ کسی را تهدید نمی‌کند و نباید کسی نگران باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала