Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با ارزش‌ترین ترکیب لالیگا؛ رئال بیشترین نماینده دارد

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
ترانسفرمارکیت با ارزش‌ترین ترکیب یازده نفری لالیگا را اعلام کرد که در آن رئال هفت بازیکن با ارزش را دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ارزشمندترین ترکیب لالیگا اعلام شد که در آن هفت بازیکن از رئال مادرید، سه بازیکن از بارسلونا و یک بازیکن از سویا
پورتال "ترانسفرمارکیت" باارزش‌ترین ترکیب یازده نفره خود را از نظر ارزش بازار لالیگا را اعلام کرد جایی‌که بازیکنان آنچلوتی تا 7 نفر برتری دارند.
بازیکنان آنچلوتی که در تمام خطوط 4-3-3 حضور دارند، اکثریت را تشکیل می‌دهند، زیرا آنها در دور اول رقابت‌های لیگ تقریبا بی عیب و نقص پیش رفتند، جایی‌که آنها به تنهایی صدرنشین لیگ هستند. چهار مکان دیگر به سه بازیکن بارسلونا داده شده است: ممفیس دی‌یونگ و پدری و آخرین جایگاه برای ژول کونده مدافع میانی فرانسوی رسیده است.
ارزش بازاری این فوتبالیست‌ها که نه تنها بر اساس عملکرد ورزشی، بلکه بر اساس دقایق بازی، سن یا فرافکنی است، یازده نام را به عنوان برجسته‌ترین نام‌ها بر جای گذاشته است. وینیسیوس جونیور با 100 میلیون یورو گران‌ترین بازیکن و کارواخال با 20 میلیون یورو سمت راست را در اختیار گرفتند.
با ارزش ترین تیم لالیگا:
تیبو کورتوا با (65 میلیون یورو) درون دروازه‌ است. اگر رئال مادرید تاکنون به عنوان بهترین تیم لیگ ظاهر شده، تا حد زیادی به دلیل عملکرد دروازه‌بان‌اش است. او در هر بازی برای سفیدپوشان، دومین دروازه‌بان رقابت‌ها با کمترین گل خورده (16 گل) است و هفت بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. علاوه بر آن او در تمام بازی‌ها با کارلو آنچلوتی بازی کرده است.
خط دفاعی تفاوت چندانی با دروازه ندارد، زیرا سه مکان از چهار مکان نیز در اختیار صدرنشین لیگ هستند. کارواخال (20M)، میلیتائو (60M) و مندی (50M) در عقب حضور دارند. به نظر می‌رسد مدافع کناری اسپانیایی به تدریج مشکلات عضلانی خود را پشت سر گذاشته، در حالی‌که ادر میلیتائو همچنان به اوج خود ادامه می‌دهد و معلوم نیست سقف او ممکن است کجا باشد. در همین حال، مندی در دفاع چپ یک دفاع مطمئن است و به دلیل سرعت و توانایی اصلاحش تقریبا غیرممکن است.
ژول کونده، ستاره مورد علاقه بهترین تیم‌های اروپا، با ارزش ترین خط دفاع میانی در لیگ (60M) را به خود اختصاص داده است. سن 23 ساله و سبک بازی و پر زور (او فقط 1 کارت زرد در لیگ دیده است) او را به رهبر تیمش تبدیل کرده که تیمی با کمترین گل در این رقابت‌ها است.
کاسمیرو، دی یونگ و پدری
کاسمیرو، با گذشت سالها، همچنان در تیم ملی‌اش و رئال مادرید ثابت است. او که با هر مربی به دلیل سبک بازی‌اش غیرقابل جایگزین است، از مادریدی حمایت می‌کند که دور از منطقه دفاع می‌کند. این بار، کروس-مودریچ بازیکن برزیلی را همراهی نخواهد کرد، بلکه ستاره کروات و آلمانی را با دو تیم داخلی بارسا تعویض می‌کند: فرانکی دی‌یونگ (70 میلیون) و پدری (80 میلیون).
ستاره قناری و هالندی دو تا از جالب‌ترین پروژه‌هایی هستند که بارسلونا در تیم خود دارد. پدری علی‌رغم مشکلات جسمانی، در تیمی که در آن تاثیر فوری داشت، یک بازیکن بزرگ است. فرانکی، به نوبه خود، بهترین لحظات‌اش را سپری می‌کند، اما کیفیتی که او برایش ارزش قائل است به خوبی شناخته شده است.
وینیسیوس، آسنسیو و دیپای
در جناح چپ بحث کمی وجود دارد. یکی از بازیکنان حال حاضر، وینیسیوس با ارزش 100 میلیون یورو که خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی در رئال مادرید معرفی کرده است. ستاره برزیلی را به با ارزش‌ترین بازیکن لیگ تبدیل کرده است.
در گروه دیگر آسنسیو (40 میلیون) او را همراهی خواهد کرد. وینگر اسپانیایی، با پای چپ که تعداد کمی از بازیکنان در لیگ دارند، باید به سطح قبل از مصدومیت جدی خود برسد که به او یک مکان ثابت در سانتیاگو برنابئو می‌دهد.
دپای با 45 میلیون یورو با ارزش‌ترین ترکیب یازده نفر را تکمیل می‌کند. شروع او در مسابقات قهرمانی قابل توجه بود و او باید همان سطح را حفظ کند تا انتظاراتی را که بارسلونا از او دارد برآورده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала