Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب خبری در اسپانیا؛ ستاره بارسلونا با یوونتوس به توافق رسید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
نشریۀ اسپانیایی اسپورت مدعی شده که مهاجم فرانسوی بارسلونا برای انتقال به یوونتوس با این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، مذاکرات باشگاه بارسلونا با عثمان دمبله، وینگر فرانسوی این تیم بر سر تمدید قرارداد ناکام شد و این ستاره گران‌قیمت آبی‌اناری‌ها به درهای خروج این باشگاه نزدیک‌تر از پیش شده است.
به همین دلیل بارسا قصد دارد این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند تا از جدایی رایگانش در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند.
ساعات پیش نشریه اسپورت در کاتالونیا گزارش داده است که عثمان دمبله وینگر بارسلونا برای انتقال به یوونتوس در پایان فصل به توافق اولیه رسیده است.
دمبله تاکنون با بیانکونری‌ها پیش قرارداد امضا نکرده چرا که در حال بررسی پیشنهادهایش است و به نظر می رسد که باشگاه پاری‌سن‌جرمن می‌تواند از نظر مالی گزینه جذاب تری برایش باشد.
غول فرانسوی نیز یکی از مشتریان دمبله است و می خواهند بازیکن بارسلونا را برای جانشینی کیلیان امباپه به خدمت بگیرند. البته منچستریونایتد هم پیشنهاد رسمی به موسی سیسوکو وکیل دمبله داده اما هنوز به توافق اولیه نرسیده اند.
دمبله پیشنهاد برای تمدید قرارداد با بارسلونا را رد کرده و خودش را برای جدایی در پایان فصل آماده می کند که به نظر می رسد که یوونتوس مقصد بعدی این بازیکن 24 ساله باشد چرا که با او به توافق اولیه رسیده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала