تحلیف سال نوی لوکاشنکو برای پوتین چند است

© Sputnik / Viktor Tolochkoلوکاشنکو و پوتین
لوکاشنکو و پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
لوکاشنکو پس از دیدار در سانکت پتربورگ، سبدی مملو از هدیه های مزه دار مانند سوسیس را به پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه هدیه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در جریان سفر خود به سانکت پتربورگ، سبدی از محصولات بلاروسی را به مبلغ حدود 8000 روبل به همتای روسی خود ولادیمیر پوتین هدیه داد.
معلوم شد که تمام محصولات گوشتی ارائه شده در سبد توسط کارخانه فرآوری گوشت گرودنو تولید می شود. به طور خاص، چند دانه سوسیس عالی دودی نپخته (هر کدام حدود 400 گرم)"Milano" (حدود 6 قطعه به قیمت 440 روبل) و "ایتالیایی" (1 قطعه به قیمت 460 روبل).
پشک سیبری هدیه پوتین به والی آکیتا جاپان قرنطینه شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2020
پشک سیبری هدیه پوتین به والی آکیتا جاپان قرنطینه شد
علاوه بر این، این مجموعه شامل حدود چهار دانه سوسیس"Meat Duet"، "Meat Caprice" و "Kindyuk" است - هر کدام حدود 500 گرم و قیمت آن 625 روبل.
همزمان، قیمت دومین هدیه رئیس جمهور بلاروس، مجموعه ای از کارخانه شیشه نمان در منطقه گرودنو، به حدود 28 هزار روبل میباشد که شامل مجموعه ای از شش لیوان کریستالی با پایه رنگی (8.4 هزار روبل)، یک مجموعه مشابه از پیک های شراب (8.5 هزار روبل) و دو شمعدان کریستالی رنگ کبالت (هر کدام 5560 روبل) است.
قابل ذکر است که مذاکرات پوتین و لوکاشنکو روز چهارشنبه 29 دیسامبر در سانکت پتربورگ انجام شد. دیدار رهبران دو کشور سه ساعت در داخل دیوارهای کاخ کنستانتین به طول انجامید. به عنوان بخشی از این رویداد، سیاستمداران برای تعمیق همکاری بین روسیه و بلاروس در حوزه نظامی موافقت کردند. به ویژه، آنها اعلام کردند که به انجام تمرینات نظامی مشترک در خاک بلاروس ادامه خواهند داد، پیشنهادهای که قبلاً از مینسک به مسکو رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала