Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال منتظر شکار از دورتموند؛ کاکشانی‌ها به دنبال فرصت مناسبت هستند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید در صورتی‌که شرایط جذب ارلینگ هالند فراهم شود، به سراغ این بازیکن خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ همانطور که روزنامه مارکا چهارشنبه گذشته اعلام کرد، رئال مادرید ورود ارلینگ هالند (21ساله) را در تابستان آینده در صورت فراهم شدن شرایط مناسب برای جذب او رد نمی‌کند. هدف اصلی باشگاه همچنان به خدمت گرفتن کیلیان امباپه (23ساله) است در حالی‌که این تیم در تابستان نتوانست او را پس از دو پیشنهاد 180 و 200 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.
قرارداد بازیکن فرانسوی در جون 2022 به پایان می‌رسد و رئال مادرید می‌خواهد در ابتدای سال این توافق را رسمی کند.
پس از پایان ورود بازیکن PSG، مادرید خرید ارلینگ هالند را ارزیابی خواهد کرد. اگر شرایط خرید بازیکن نروژی فراهم شود، باشگاه رئال یکجا شدن این دو ستاره در سانتیاگو برنابئو جدید را غیرمنطقی نمی‌بیند. وجود دو ستاره پرطمطراق و درخشان در بازار برای فلورنتینو در آستانه افتتاحیه ورزشگاه که برای پایان سال 2022 برنامه ریزی شده است، یک کودتا خواهد بود.
سران باشگاه رئال معتقدند اگر احتمال آوردن ارلینگ هالند در تابستان امسال وجود داشته باشد، نمی‌توان فرصتی با این کیفیت را از دست داد. تردیدها در مادرید ناشی از ترجیحات خود بازیکن و نماینده او، مینو رایولا است که به نظر می‌رسد مایل است او را به بالاترین پیشنهاد بفروشد. ایجنت جنجالی پیش از این با چندین باشگاه از جمله بارسلونا و رئال مادرید جلساتی برگزار کرده و اخیراً اشاره کرده که مشتری او لالیگا را به لیگ برتر ترجیح می‌دهد.
در باشگاه مادریدی آنها انتظار حرکتی از هالند هستند که نشان دهد او عملا رئال را می‌خواهد. به گفته برخی رسانه‌های آلمانی، این بازیکن قبلاً به رایولا گفته که مادرید را در اولویت قرار دهد در حالی‌که اطلاعات دیگر نشان می‌دهد آنچه که بازیکن نروژی می‌خواهد، ستاره بی چون و چرای یک پروژه بزرگ است. در مادرید فعلاً دشوار است زیرا بنزما تا سال 2023 قرارداد دارد و انتظار می‌رود کیلیان امباپه نیز به این تیم بیاید.
در حال حاضر کمترین نگرانی در درون کهکشانی‌ها، مذاکره فرضی با بوروسیا دورتموند است، زیرا از دفاتر والدبباس معتقدند که روابط با باشگاه آلمانی شکست ناپذیر است و موانع زیادی برای دستیابی به توافقی وجود نخواهد داشت که ممکن است حدودا با 75 میلیون یورو امضا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала