Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود کرونا و مصدومیت، "رافائل نادال" به آسترالیا می‌رود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل نادال
رافائل نادال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
آسیب دیدگی پا و کووید 19- مانع از رفتن رافا نادال به استرالیا نشد تا برای اولین گرند اسلم فصل آماده شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌های استرالیایی از جمله "The Age"، "News Corp" و " el balear" مدعی شده‌اند که نادال این پنجشنبه با پروازی به ملبورن می‌رود، جایی که هفته آینده در مسابقات ATP 250 شرکت خواهد کرد تا بتواند برای بازی‌های بعدی آماده شود.
علی‌رغم این‌که قهرمان 13 دوره رولان گاروس هفته‌ها پیش در این رویداد ثبت نام کرده بود، در روزهای اخیر پس از اعلام مثبت بودن بیماری کووید، پس از بازگشت از تورنمنت ابوظبی، تردیدهای جدی در مورد حضور وی ایجاد شده بود.
در نهایت به جز یک شگفتی در آخرین لحظه، رافا در چند ساعت آینده راهی استرالیا خواهد شد تا به دنبال بیست و یکمین گرند اسلم‌اش باشد، رکوردی که برای او مهم است زیرا راجر فدرر به دلیل مصدومیت غایب است و حضور نواک جوکوویچ در هاله‌ای از ابهام است.
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
ورزش
نادال کرونایی شد؛ حضور مرد اسپانیایی در مسابقات آزاد آسترالیا در هالۀ از ابهام
این چهارشنبه نادال در پیست با دنی رینکن جوان، قهرمان آخرین مسابقات آزاد آمریکا در رده نوجوانان، در آکادمی رافا نادال در ماناکور تمرین کرد، تصاویری که خوشبینی را به همراه داشت که به نظر می‌رسد در ساعات پایانی تداوم داشته باشد.
به یاد می‌آوریم که تنیسور شماره 1 سابق جهان پس از کاهش همه علائم بیماری، فعالیت بدنی خود را در خانه‌اش در پورتو کریستو از سر گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала