Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به‌دنبال ستارۀ دیگر سیتی؛ این‌بار نوبت به مدافع است

© Photo / Football on BT Sport/twitterلاپورت بازیکن من سیتی The Man City players are all wearing the shirt of Aymeric Laporte. A symbol of solidarity as their teammate fights back from a long-term injury
لاپورت بازیکن من سیتی  The Man City players are all wearing the shirt of Aymeric Laporte. A symbol of solidarity as their teammate fights back from a long-term injury - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا علاقه خاصی به جذب مدافع فرانسوی - اسپانیایی منچسترسیتی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از خروج احتمالی ساموئل اومتیتی و کلمنت لنگلت، سران بارسلونا قصد دارند یک بازیکن دیگر منچسترسیتی را نیز به خدمت بگیرد.
ایمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی – فرانسوی در سال 2018 از اتلتیک بیلبائو به منچسترسیتی پیوست و در این فصل توانست با نمایش‌های خیلی خوبش در قلب خط دفاعی تیم پپ گواردیولا، بار دیگر خودش را به عنوان یکی از مدافعان برجسته اروپا ثابت کند.
به نظر نمی‌رسد سران سیتی علاقه‌ای به خروج او به صورت ارزان داشته باشند. برخی از رسانه‌های کاتالونیایی مدعی هستند که بارسا باید چیزی حدود 65 میلیون یورو را برای لاپورت پرداخت کند.
این دقیقا همان مبلغی است که سیتی در سال 2018 او را از بیلبائو خریداری کرد. لاپورت در این فصل یک بازیکن ثابت برای تیم پپ گواردیولا بوده و 19 بازی انجام داده و 2 گل به ثمر رسانده است.
پیش از شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اسپانیا، کاتالان‌ها موفق شدند انتقال فران تورس وینگر اسپانیایی منچسترسیتی با رقم 55 میلیون یورو را رسمی کنند.
به این ترتیب، ژاوی و لاپورتا با این اقدام شان نشان دادند که حضور پرشوری در این پنجره خواهند داشت و حالا به دنبال یک ستاره دیگر از سیتی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала