Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال سه تیم بزرگ اروپایی برای جذب گینتر

© REUTERS / Fabian BimmerTraining deutscher Fußballer vor dem Freundschaftsspiel gegen Serbien
Training deutscher Fußballer vor dem Freundschaftsspiel gegen Serbien - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، بارسلونا و اینتر میلان برای جذب ماتیاس گینتر مدافع تیم ملی آلمان رقابت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماتیاس گینتر مدافع میانی بوروسیا مونشن گلادباخ در پایان فصل به صورت رایگان این تیم آلمانی را ترک می کند، از هم اکنون مورد توجه مسئولان و مدیران باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.
اگر مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای موضوع تمدید قرارداد با نیکلاس زوله، مدافع ملی پوش تیم خود یا با نماینده و مدیر برنامه های این بازیکن به توافق نرسند، آن ها به مدافع بروسیا مونشن گلادباخ به عنوان جایگزین فکر می کنند.
گفته می شود که مدیران باشگاه های بارسلونا اسپانیا و اینتر ایتالیا نیز پیش از شرایط این بازیکن را از ایجنت و مدیر برنامه های این بازیکن پرسیده اند و پیگیر وضعیت به خدمت گرفتن ماتیاس گینتر از بوندسلیگای آلمان و باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ شده اند.
اما این بازیکن و مدیر برنامه هایش تا حالا پاسخ درست و روشنی به این پیشنهادات نداده اند و باید منتظر ماند و دید که مدافع مستحکم این باشگاه آلمانی سرانجام از بین تمام پیشنهادات خود برای تیم آینده اش، کدام گزینه را انتخاب خواهد کرد.
این بازیکن بیست و هفت ساله در این فصل طی پانزده مسابقه با پیراهن تیم بوروسیا مونشن گلادباخ در رقابت های بوندسلیگا به میدان رفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала