Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دنی آلوز: "پیشنهاد بارتومئو را نمی پذیرفتم"

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
دنی آلوز مدافع 38 ساله بارسلونا می‌گوید که در زمان ریاست بارتومئو پیشنهاد او را برای بازگشت نپذیرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ دنی آلوز که در سال 2016 از بارسلونا جدا شد، خاطرات خوبی از جوزپ بارتومئو رئیس سابق بارسلونا ندارد.
این بازیکن برزیلی مدعی شده است که پیشنهاد فرضی بارتومئو برای بازگشت به بارسلونا را زمانی که بارتومئو هنوز در راس آن بود، نپذیرفت.

آلوز به شبکه ورزشی Alkass گفت: "من پیشنهادی از او را نمی‌پذیرفتم. زمانی که او رئیس بود، آنجا را ترک کردم و هیچ فایده‌ای نداشت که دوباره با او کار کنم."

او در حالی چنین می‌گوید که مکالمه او با هیئت رهبری آن زمان زیر نظر بارتومئو موجود است.
البته آلوز در ادامه از تمایل‌اش برای بازی مجدد با لیونل مسی در بارسلونا ابراز داشت. مهاجم آرجانتینی تابستان گذشته و زمانی که قراردادش با بلوگرانا به پایان رسید به پاریسن‌جرمن رفت.

آلوز گفت: "جدایی مسی سخت بود، باشگاه مشکلاتی داشت و حفظ او سخت بود. من با جدایی او مخالف بودم زیرا او یک اسطوره زنده بارسلونا است. متأسفانه همه چیز آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت، اما امیدوارم که او روزی برگردد و بتوانیم دوباره با هم بازی کنیم."

آلوز همچنین ابراز عقیده کرد که بازگشت خوان لاپورتا به ریاست بارسلونا برای این باشگاه مفید خواهد بود.

آلوز خاطرنشان کرد: "من این احساس را داشتم که به بارسلونا بازخواهم گشت و اگرچه بسیاری از مردم فکر می‌کردند عجیب است، اما من برگشتم. ما باید برای بازسازی بارسلونای بزرگ تلاش کنیم و برای این کار به ثبات و همبستگی نیاز داریم. لاپورتا دوباره باشگاه را بازسازی خواهد کرد و با بازگشت او ثبات باز خواهد گشت. ما خوشحالیم که او را در کنار خود داریم."

البته این در حالی‌ست که دنی آلوز ضمن یاد کردن کریستیانو رونالدو به عنوان سخت‌ترین حریفی که تاکنون روبرو شده، به تمجید از رئال مادرید پرداخت.

دنی در مورد رئال و پرز گفت: "رئال مادرید یکی از افراد با احترام را دارد، فلورنتینو پرز. او چیزهای بزرگی ساخته است. او فقط به باشگاه فکر می‌کند، او بر بسیاری از چالش‌ها غلبه کرده، مدیریت او ثبات را به ارمغان آورده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала