شکر منجر به تسریع پیری می شود

© Depositphotos.com / SeventyFourКомпания пожилых людей играет в лото в гостиной
Компания пожилых людей играет в лото в гостиной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
دانشمند بریتانیایی هشدار داده است که مصرف بیش از حد شکر منجر به تسریع پیری می شود.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پروفسیر دیوید گان، این دانشمند چهره ششصد نفر را مورد مطالعه قرار داد، سطح شکر خون آنها را اندازه گرفت و شرکت کنندگان را به چهار گروپ تقسیم کرد. مشخص شد افرادی که کمترین میزان شکر را داشتند، پوست جوان‌تری داشتند و بالعکس. گفته شده است که شکر به رگ های خون آسیب میرساند. اما تاثیر این محصول بر روی بدن به همینجا ختم نمی شود.
در این مقاله آمده است: "تولید رادیکال های آزاد "مقصر اصلی" پیری است. بدون دخالت آنتی اکسیدان ها، سلول ها در تعداد زیادی شروع به مردن می کنند."
جلوگیری از مرض شکر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2019
جلوگیری از مرض شکر
در نتیجه، پوست خشک می شود، چین و چروک های ظریف ظاهر می شود و هیچ محصول مراقبتی نمیتواند با آنها مقابله کند. با گذشت زمان، پوست نرمی و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چین و چروک ها عمیق تر می شوند.
در حین حال، خاطرنشان شده است که ترک کامل شکر غیرممکن است، فقط باید مصرف برخی از محصولات را کاهش دهید و نباید میوه ها و برنج را که حاوی شکر طبیعی هستند از رژیم غذایی حذف کنید.
نویسنده توصیه می کند: "تا حد امکان کوکاکولا، بستنی، ماکارونی و سایر محصولات آردی مصرف کنید.
علاوه بر این، باید مصرف الکل و اسیدهای چرب ترانس را تا حد امکان کاهش دهید که در ساندویچ، کلوچه، کیک، غذاهای دودی و سرخ شده یافت می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала