Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عبور رونالدو از سولسشایر؛ بهترین پایان برای 2021+عکس

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
سال 2021 برای کریستیانو رونالدو با عبور از سولسشر به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی به پایان رسید که این دیدار با برتری 3 بر 1 یونایتد به پایان رسید.
این آخرین دیدار یونایتتد در سال جاری میلادی بود و به این ترتیب با برد این تیم همراه بود. کریستیانو رونالدو در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام نسبت به این برد واکنش نشان داد و نوشت بهترین پایان برای این سال را رقم زدیم.
یونایتد در سال 2021 موفق عمل نکرد و هیچ جامی را به دست نیاورد و اوله گنار سولسشایر سرمربی خود را نیز برکنار کرد تا رالف رانگنیگ آلمانی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کند.
یکی از گل های منچستریونایتد را در این دیدار کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. این گل نود و دومین گل مهاجم پرتگالی در لیگ برتر بود. با توجه به این آمار، او رکورد اوله گونار سولسشر، سرمربی و مهاجم سابق یونایتد را که 91 گل زده بود شکست. رونالدو اکنون در رده سی و هفتم لیست بهترین گلزنان تاریخ در لیگ برتر قرار دارد.
رونالدو می‌تواند در این فصل به رکورد گلزنی دیمیتار برباتوف با 94 گل و رود فن نیستلروی با 95 گل برسد.
در همین حال بلیچر ریپورت نگاهی به عملکرد فردی کریس رونالدو در سال 2021 انداخته و عملکرد وی را با یک اینفوگرافیک مورد بررسی قرار داده است.
رونالدو در سال 2021 با انجام 65 بازی با پیراهن تیم‌های یوونتوس، منچستریونایتد و تیم ملی پرتگال توانسته 47 گل بزند و و 7 پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش بدهد.
منچستریونایتد در دیدار بعدی خود باید در لیگ برتر در خانه در تاریخ 13 جدی ماه به مصاف ولورهمپتون برود که این دیدار اولین دیدار یونایتد در سال 2022 میلادی خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала