Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی چلسی به صحبت‌های جنجالی لوکاکو

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی به مصاحبه اخیر مهاجم بلجیمی‌اش با یکی از رسانه‌ها واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو، ستاره بلجیمی چلسی در مصاحبه با اسکای ایتالیا به صراحت از شرایطش در چلسی ابراز نارضایتی کرد.
این ستاره آبی‌های لندن با انتقاد از تغییر تاکتیکی سرمربی آلمانی گفته است که توخل تصمیم گرفته با سیستم متفاوتی بازی کند. او در این مصاحبه همچنان اظهار داشته که تسلیم نمی‌شود و حرفه‌ای خواهد بود.
به دنبال این صحبت‌ها، توماس توخل، سرمربی چلسی می‌گوید که از اظهارات روملو لوکاکو مبنی بر ناراحت بودنش از شرایط باشگاه، متعجب شده و البته می‌خواهد پشت درهای بسته مشکلش را با ستاره 98 میلیون پوندی حل کند.
توخل در کنفرانس خبری پیش از این دیدار صحبت‌هایی را درباره مصاحبه لوکاکو گفت:
"من از حرف‌هایش تعجب کردم، چون او را ناراحت نمی‌بینم. ما با لوکاکو پشت درهای بسته صحبت خواهم کرد. فکر می‌کردم که خوشحال است. باید زمان بدهیم تا بفهمیم در سر روملو چه چیزی می‌گذرد."
توخل در ادامه در خصوص اینکه مهاجم بلجیمی تیمش قصد دارد به اینتر بازگردد، گفت:
"بسیار راحت است چند کلمه از حرف‌های لوکاکو بیرون کشید، تیتر زد و بهترین نتیجه را از یک مصاحبه گرفت. ما فقط نباید سرتیترها را بخوانیم. صحبت‌های روملو بازتاب‌دهنده رویکرد روزانه او در تمرینات و بازی‌ها نیست."
لوکاکو پس از سپری کردن دو فصل موفقیت آمیز در اینتر و سری آ، تابستان گذشته با مبلغ گران 130 میلیون یورویی و با قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست تا به قول خودش، کار ناتمامش را در انگلیس به اتمام برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала