بزرگترین آتش سوزی های مرگبار سال 2021

© Sputnik / Alexander Patrin /  مراجعه به بانک تصاویر آتش سوزی در مرکز خرید کمروو
آتش سوزی در مرکز خرید کمروو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
در سال 2021 حریق های زیاد با تلفات جانی در کشور های مختلف و محلات مختلف صورت گرفت که میتوان از آتش سوزی در محبس جاپان نام گرفت که در اثر آن بیش از 50 نفر کشته و زخمی شدند.
صبح روز 17 دیسامبر، در مرکز شهر اوزاکا، جاپان، منزل چهارم یک تعمیر 8 منزله در منطقه خرید این شهر حریق شد. یک کلینیک برای کمک های معالجه و روانی وجود داشت. 34 موتر اطفائیه و 70 آمبولانس در محل مشغول فعالیت بودند. در اثر این آتش سوزی 24 نفر جان باختند و حدود 30 نفر مجروح شدند.
در 7 دیسامبر، حریق در محبس مرکزی Gitega، جای که حداقل هزار زندانی در آن نگهداری می شوند، در بوروندی رخ داد. در نتیجه این آتش سوزی 38 نفر جان باختند و بیش از 60 نفر به شدت مجروح شدند.
آتش ‌سوزی مخرب در کاه ‌فروشی در شهر مزارشریف  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
آتش ‌سوزی مخرب در کاه ‌فروشی در شهر مزارشریف
در شب 14 اکتوبر در جنوب تایوان، تحریق در یک ساختمان تجارتی و مسکونی 13 منزله در منطقه Yancheng در Kaohsiung رخ داد. 46 نفر قربانی این آتش سوزی شدند و 41 نفر مجروح گردیدند. همانطور که توسط کانال تلویزیونی EBC News گزارش شده است، آتش سوزی ممکن است ناشی از بخار چوب چوکی خاموش نشده باشد. مقامات گفتند که تعداد زیاد قربانیان با این واقعیت توضیح داده می شود که در زمان شروع آتش سوزی تقریباً همه ساکنان در خواب بودند و زمانی که آنها سعی کردند از آن خارج شوند، زباله های انباشته شده در طول سال ها در راهروها و معابر به میزان قابل توجهی تبدیل شد. مانع، و مردم نمی توانستند به سرعت به جاده بروند.
در 8 سپتامبر، در شهر تتوو در شمال غربی مقدونیه شمالی، حریق در شفاخانه کووید رخ داد. هفت دستگاه خودرو و 30 موتر اطفائیه درگیر اطفای حریق بودند. وزارت صحت عامه تلفات 14 نفر را تائید کرد که هیچ دکتر در میان آنها وجود ندارد.
حریق در پلیگون نظامی آلمان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2019
حریق قوی در پلیگون بزرگ نظامی آلمان+ویدیو
در شب هشتم سپتامبر در استان بانتن اندونزی آتش سوزی در یک ساختمان زندان رخ داد. خبرگزاری فرانسه گزارش داد که در این آتش سوزی 41 نفر قربانی، هشت نفر به شدت مجروح و 72 نفر نیز جزئی زخمی شده اند.
در 27 اگست، مشخص شد که در پاکستان، در نتیجه آتش سوزی که در یک کارخانه مواد کیمیایی در کراچی رخ داد، 15 نفر کشته شدند. مسئولین اطفائیه اعلام کردند که آتش در یک کانتینر حاوی یک ماده کیمیایی خاص رخ داده و در کل کارخانه سرایت کرده است.
در 12 جولای، آتش سوزی در بخش ویروس کرونا در شفاخانه در شهر ناصریه در ولایت ذی قار در جنوب عراق رخ داد. این آتش سوزی بر اثر انفجار سیلندر اکسیجن رخ داده است. 60 نفر قربانی این آتش سوزی شدند و حدود 100 نفر مجروح شدند.
در 8 جولای، در بنگلادش، آتش سوزی یک ساختمان هفت طبقه کارخانه در شهر نارایانگانج، در 20 کیلومتری شهر داکا، پایتخت، را فرا گرفت. 52 نفر قربانی این آتش سوزی شدند و 50 نفر دیگر مجروح شدند.
حیوان سوخته در آتش سوزی جنگلی ترکیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
چندرسانه ای
آتش سوزی گسترده ترکیه: حیات وحش در خطر است
در 7 جون، در هند، آتش سوزی در یک کارخانه مواد کیمیایی در یک منطقه صنعتی در نزدیکی شهر پونا رخ داد. در زمان شروع آتش سوزی، 37 نفر در شرکت تولید کننده مواد ضدعفونی کننده کار می کردند. این آتش سوزی جان 18 نفر را گرفت.
اتصال کوتاه علت آتش سوزی شد.
در 25 آوریل، آتش سوزی در بیمارستان ابن الخطیب در بغداد در بخش مریضان مبتلا به ویروس کرونا رخ داد که به گفته وزارت کشور عراق، 82 نفر کشته و 110 نفر دیگر زخمی شدند.
در شب 23 اپریل در هند، آتش سوزی در شفاخانه مریضان به ویروس کرونا در حومه شهر بمبئی رخ داد. گزارش شده است که آتش سوزی قبل از انفجار در یک واحد تهویه مطبوع رخ داده است. 13 نفر قربانی این آتش سوزی شدند.
در 26 مارچ، در بمبئی، هند، آتش سوزی در شفاخانه مریضان مبتلا به عفونت ویروس کرونا، که در یک مرکز خرید قرار داشت، رخ داد. بر اثر این آتش سوزی 11 نفر جان باختند و بیش از 70 نفر مجروح شدند.
وقوع حریق در انبار سوخت در شمال جده در پی حمله تروریستی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2020
وقوع حریق در انبار سوخت در شمال جده در پی حمله تروریستی
در 8 مارچ، مشخص شد که آتش سوزی در مرکز نگهداری مهاجران در صعنا پایتخت یمن رخ داده است. هشت نفر قربانی این آتش سوزی شدند و 170 نفر دیگر زخمی شدند.
در 21 جنوری، در خارکف (اوکراین)، در ساختمانی که به خانه سالمندان تبدیل شده بود، آتش سوزی رخ داد. این آتش سوزی 15 نفر را کشت و یک نفر بعداً در بیمارستان جان باخت. در نتیجه کار کمیسیون دولتی که علل فاجعه را بررسی کرد، آتش سوزی به دلیل نقض فاحش قوانین ایمنی اطفائیه، اتصال به ساختمان برق و گاز بدون اخذ جواز خاص رخ داد.
.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала