نامه ولادیمیر پوتین به دختر 9 ساله سوری

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России Владимир Путин на видеоконференции о сотрудничестве в области профилактики коронавирусной инфекции
Президент России Владимир Путин на видеоконференции о сотрудничестве в области профилактики коронавирусной инфекции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه با ارسال نامه‌ای به یک دختر نو ساله سوری سال نو را به او تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش روسیه پیش از آغاز سال نو میلادی نامه‌ای از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به "ایمان علی" دختر 9 ساله سوری تحویل داد.
آقای پوتین در پیام خود شجاعت و میهن پرستی این دختر جوان در "لاذقیه" را تحسین کرد و سال آینده 2022 را به وی تبریک گفت.
در نامه رئیس جمهور روسیه آمده است: " کودکی مثل شما آماده است تا برای صلح و امنیت کشورش یک سرباز و پرستار باشد. بدون شک مقاومت در برابر نیرو‌های شیطانی و تهدید‌های مختلف برای همه ما آسان‌تر خواهد شد."
ولادیمیر پوتین در ادامه نوشته است: " سال نوی آینده را برای شما، خانواده، دوستان و همه فرزندان سوری تبریک میگویم؛ بهروزی، صلح، برآورده شدن ارزنده‌ترین آرزو‌ها را برای شما آرزومندم. پر از لبخند و شادی باشید."
پس از رساندن پیام به دختر سوری، بابانوئل آمد تا ایمان را دلداری دهد و آرزوی او را در تعطیلات برآورده کند: او به مرکز پزشکی در پایگاه حمیمیم روسیه دعوت شد و در آنجا پزشکان نظامی روسی به او اجازه دادند تا بانداژ را عوض کند، دما را اندازه بگیرد، به نبض گوش دهد و کمک‌های اولیه را یاد بگیرد.
پیش از این این کودک 9 ساله سوری در پیامی به پوتین گفته بود که آرزو دارد داکتر نظامی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала