Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد رونالدو از منچستریونایتد + عکس

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگالی یونایتد با اشتراک گذاشتن عکسی با خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی، سال 2021 خود را مرور کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو عکسی از خود را در کنار خانواده‌اش در شام سال نو نشر کرد و سال جدید میلادی را از طریق شبکه های اجتماعی تبریک گفت.
اما در آن او سال 2021 خود را مرور کرد و علاوه بر این، به شدت از باشگاه فعلی‌اش انتقاد کرد.

در متن این عکس او نوشت: "سال 2021 رو به پایان است و علی‌رغم 47 گلی که در تمام رقابت‌ها به ثمر رساندم، سالی آسان نبود. دو باشگاه مختلف و پنج مربی متفاوت و مرحله نهایی یورو با تیم ملی؛ و در انتظار راهیابی به مسابقات جام جهانی 2022 بودم. در یوونتوس، افتخار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا و تبدیل شدن به برترین گلزن سری آ، با پرتگال تبدیل شدن به برترین گلزن یورو نیز امسال دستاورد بزرگی بود. البته بازگشت من به اولدترافورد همیشه یکی از نمادین‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من خواهد بود."

او در ادامه همچنان اشاره می‌کند که در 2021 علی‌رغم به ثمر رساندن 47 گل در تمام رقابت‌ها، سال آسانی نداشت.

رونالدو نوشت: "اما من از کاری که در یونایتد انجام می‌دهیم راضی نیستم. هیچ یک از ما راضی نیستیم، من مطمئن هستم. ما می‌دانیم که باید سخت‌تر کار کنیم، بهتر بازی کنیم و خیلی بیشتر از آنچه در حال حاضر ارائه می‌دهیم ارائه دهیم."

این در حالی‌ست که منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت، اما در لیگ برتر شرایط بسیار حساس‌تری دارد. آنها در حال حاضر با 31 امتیاز در رده ششم قرار دارند که تنها 4 امتیاز از رتبه چهارم و 19 امتیاز از صدرنشین فاصله دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала