Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید روبرتو تا اواسط جنوری

© REUTERS / Albert Geaسرجیو روبرتو مدافع بارسلونا
سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
عضو شوید
بارسلونا در حال حاضر عجله دارد تا قرارداد سرجی روبرتو را برای دو فصل دیگر تمدید کند؛ اما تماس‌ها همچنان در جریان است.
به گزارش اسپوتنیک؛ با وجود آخرین شایعات در مورد تماس‌های جدید پس از امتناع عثمان دمبله از تمدید قرارداد، تمدید سرجی روبرتو همچنان معلق مانده است و هنوز تاریخی برای فعال شدن مجدد آن وجود ندارد. از نوامبر گذشته، بارسا پس از پیشنهاد تمدید برای دو فصل، هیچ رویکردی نداشته که خود ژاوی هرناندز علناً روی تداوم آن مهر تأیید گذاشته و این بازیکن مجبور شده برای حل مشکل زانو از اتاق عمل عبور کند. نشست جدید با نماینده‌اش جوزپ ماریا اوروبیتگ؛ تاریخ مشخصی ندارد و می‌تواند حداقل تا هفته دوم جنوری به تعویق بیفتد.
گفتگوها وارد مرحله‌ای شده که به نظر می‌رسد خروجی سریعی ندارد. یک ماه طولانی است که مذاکرات فلج و درهم بود. بارسا اطمینان می‌دهد که قصدش تمدید قرارداد است و می‌خواهد همین حالا این کار را انجام دهد تا دستمزد را کاهش دهد، اما دیگر هیچ حرکتی نمی‌کند، حتی زمانی که او مصدوم شد و در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت، با زمان تقریبی غیبت چهار ماهه دارد.
سرجی روبرتو در حال مذاکره و دستیابی به توافقنامه تمدید و تعدیل حقوق است. هافبک این فصل را قبول کرد و دو سال بعد را امضا کرد، همانطور که توسط خود باشگاه پیشنهاد شد و قبلاً بارها نوشته شده است.
پیشنهاد این بازیکن این است که دستمزدی را که در فصل 2021-2022 دریافت می‌کند، به میزان درصدی معادل بقیه کاپیتان‌ها کاهش دهد و دو نفر بعدی را در میانگین تیم، تا سال 2023-2024 تمدید کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала