بدترین صندلی‌های طیاره کدامند؟

© Fotolia / Matej KastelicСтюардесса в салоне самолета
Стюардесса в салоне самолета - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
عضو شوید
بهترین و بدترین صندلی طیاره برای نشستن در پرواز یکی از دغدغه‌های مهم مسافران است. چرا که کیفیت صندلی‌ها می‌تواند تفاوت پرواز عالی و متوسط را به خوبی مشخص کند. البته انتخاب صندلی تا حد زیادی بستگی به سبک سفر و اولویت‌های فردی مسافران دارد.
به گزارش اسپوتنیک، هنگام خرید بلیط طیاره، تقریباً همه شرکت‌های هوایی پیشنهاد می‌کنند با پرداخت هزینه اضافی، صندلی مورد نظر را در سالن طیاره انتخاب کنید.
خوب است بدانیم که کدام صندلی‌ها بدترین یا (ناراحت‌کننده‌تر) هستند تا در صورت امکان از آن‌ها دوری بنمایم.
کارشناسان صندلی‌های که در عقب قرار دارند، را بدترین نامیدند. معمولاً یک توالت در کنار صندلی‌های عقب وجود دارد. بر علاوه رفت و آمد مداوم مسافران به عقب و جلو آزاردهنده است. کارشناسان خاطرنشان می‌کنند که در این مکان‌ها تلاطم به شدت احساس می‌شود. پشت صندلی‌های ردیف آخر اغلب خم نمی‌شود، بنابراین باید در طول پرواز با پشت صاف بنشینید.
به گفته آنها، صندلی‌های مرکزی-نه چندان بد، بلکه ناخوشایند هستند. خودتان بهتر می‌دانید که نشستن بین دو مسافر «ناشناس» در صندلی‌های مرکزی ناخوشایند است. بنابراین، شرکت‌های هوایی از تمایل مسافران برای داشتن زمان برای رزرو صندلی کنار پنجره یا راهرو و افزایش قیمت استفاده می‌کنند. به گفته کارشناسان، سعی کنید هرچه زودتر به میدان هوایی رفته چک و راجستر نمایند تا زمان داشته باشید که صندلی مورد نظر خود را در کنار پنجره یا راهرو انتخاب کنید.
روسیه «خدمات مارشال هوایی» ایجاد می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2019
روسیه «خدمات مارشال هوایی» ایجاد می‌کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала