Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش رئال برای ستاره ویارئال؛ کهکشانی‌ها از رودیگر چشم پوشی می‌کنند؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
عضو شوید
اگر تلاش آنتونیو رودیگر با شکست مواجه شود، رئال مادرید می تواند برای جذب بازیکن 24 ساله اسپانیایی اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در صورتی‌که اقدام رئال مادرید برای جذب آنتونیو رودیگر ستاره چلسی محقق نشود این تیم‌ می‌تواند پائو تورس مدافع ویارئال را به خدمت بگیرد.
رئال تابستان گذشته به تورس علاقمند شد و اکنون آماده است تا شرایط این بازیکن 24 ساله را دوباره بررسی کند. مادرید علی‌رغم عملکرد چشمگیر دیوید آلابا و ادر میلیتائو، علاقمند به بهبود دفاع خود در تابستان آینده است.
رئال تابستان گذشته سرخیو راموس و رافائل واران را از دست داد. آنها آلابا را به صورت آزاد به عنوان جانشین راموس به خدمت گرفتند. با این حال، باشگاه نتوانست جانشین مناسبی برای واران بگیرد.
اعتقاد بر این است که کارلو آنچلوتی از طرفداران جدی آنتونیو رودیگر است و مشتاق جذب این بازیکن آلمانی می‌باشد. قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد اما او هنوز با این باشگاه تمدید نکرده است.
از زمانی که توماس توخل در جنوری سال گذشته هدایت استمفوردبریج را برعهده گرفت، آنتونیو رودیگر به یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر تبدیل شد. او فصل گذشته به این باشگاه کمک کرد تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. رودیگر در این فصل 17 بازی برای چلسی انجام داده و دو گل نیز به ثمر رسانده است.
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
ورزش
رودیگر را رئالی بدانیم؟
ویژگی‌های بدنی و سرعت‌اش، او را به یک جایگزین ایده آل برای واران در سانتیاگو برنابئو تبدیل کرد. با این حال، دستمزدهای رودیگر می‌تواند مانع بزرگی برای رئال مادرید باشد. بنابراین، مادرید پائو تورس ستاره ویارئال را به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزین رودیگر در نظر گرفته است.
پائو تورس فصل گذشته به ویارئال کمک کرد تا قهرمان لیگ اروپا شود و همچنین نقش کلیدی در رسیدن اسپانیا به نیمه نهایی (باخت به ایتالیا) در یورو 2020 تابستان گذشته داشت.
او در این فصل 13 بازی برای تیم اونای امری انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است. اعتقاد بر این است که ویارئال به دنبال مبلغی در حدود 40 تا 50 میلیون یورو برای این مدافع است.
منچستریونایتد می‌تواند آنتونیو رودیگر را که هدف رئال مادرید است به خدمت بگیرد زیرا به نقل از بیلد، شیاطین سرخ نیز علاقمند به جذب آنتونیو رودیگر هستند. گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که رئال مادرید ممکن است علاقه خود را به این بازیکن 28 ساله کنار بگذارد، که یونایتد را در موقعیت قطبی برای جذب ستاره سابق آ اس رم قرار می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала