Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله خواستار دستمزد بالا؛ پیشنهاد نیوکاسل از راه رسید

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
عضو شوید
نیوکاسل یونایتد با یک پیشنهاد نجومی به سراغ عثمان دمبله رفته اما ستاره بارسلونا دستمزد نجومی می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه نیوکاسل یونایتد به عثمان دمبله ستاره بارسلونا پیشنهاد "نجومی" انتقال داده اما ستاره فرانسوی فقط در بدل دستمزد بزرگ راضی خواهد شد.
در حالی‌که قرار داد این وینگر در پایان فصل تمام می شود؛ دو باشگاه یونایتد و نیوکاسل به شدت شرایط وی را دنبال می‌کنند.
ظاهراً نیوکاسل حرکت‌اش را برای جذب دمبله انجام داده، زیرا رودی گالتی روزنامه‌نگار گزارش می‌دهد که یک پیشنهاد قرارداد حیرت‌انگیز به این بازیکن ارائه شده است. اگرچه این باید یک پیشنهاد باشد، زیرا مارکا ادعا می‌کند که ایجنت دمبله 48.5000 پوند در هفته برای مشتری خود می‌خواهد تا قرارداد جدیدی را با بارسلونا امضا کند و این با 12.5 میلیون پوند اضافی در حق الوکاله و یک پاداش 25 میلیون پوندی برای امضای قرارداد است.
این رقم برای بارسا با کمبود نقدینگی که امیدوار بود دمبله را با دستمزدی کمتر از آنچه در حال حاضر دریافت می‌کند به یک قرارداد جدید ببندد، "غیر امکان‌پذیر" است.
اما مذاکرات پرتنش بین دو طرف به یک مانع برخورد کرد و گزارش شده که دمبله پیشنهاد بارسا برای قرارداد جدید را رد کرده است.
نمایندگان این بازیکن فرانسوی همیشه ترجیح داده‌اند که او بارسلونا را ترک کند تا از دستمزد هنگفتی بهره مند شوند و اکنون نیوکاسل ثروتمند بسیار مشتاق است که وارد عمل شود.
دمبله پیشنهادهایی از لیگ برتر در قالب دو باشگاه دارد و به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها نیوکاسل باشد که با اطرافیان دمبله تماس برقرار کرده است.
هاو به دنبال تصاحب 300 میلیون پوندی تحت حمایت عربستان سعودی در ماه اکتوبر، به فکر خریدهای بزرگ است.
دمبله بازیکن آزاد است تا از فردا به طور رسمی با یک باشگاه جدید پیش قرارداد امضا کند اما نیوکاسل برای به خدمت گرفتن برنده جام جهانی 2018 رقابت دارد.
ژاوی سرمربی بارسا مشتاق است در مذاکرات قرارداد راه حلی پیدا شود تا دمبله بتواند در باشگاه بماند، در حالی‌که شایعه شده منچستریونایتد نیز به این بازیکن علاقمند است.
به نظر می‌رسد، آنتونی مارسیال هم تیمی دمبله در فرانسه، در جنوری از باشگاه جدا شود و شیاطین سرخ به دمبله به عنوان جانشین احتمالی نگاه می‌کنند.
تاتنهام نیز در هفته‌های اخیر مورد علاقه دمبله بوده، زیرا آنتونیو کونته به دنبال تغییر اوضاع در شمال لندن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала