Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

2022 سال خوب برای هازارد؟ ادن به پست خود بر می‌گردد

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
عضو شوید
تست کرونای وینیسیوس مثبت شده، بنابراین هازارد سال را به عنوان بازیکن شروع کننده در جناح چپ، پُست مورد علاقه‌اش آغاز خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید با مثبت شدن تست کرونای وینیسیوس؛ سال 2022 را با قرار گرفتن در مکان مورد علاقه‌اش آغاز خواهد کرد.
هازارد یک فرصت طلایی برای ادامه ادعای خود در آغاز سال 2022 دارد. پس از فراموشی سال 2021، این بازیکن بلجیمی در دو بازی اخیر لیگ (کادیز و اتلتیک) نشانه‌های روشنی داد، جایی‌که آنچلوتی به دلیل طاعون غیبت‌ها به او مالکیت داد. مشکل این است که با وجود وینیسیوس که در سمت چپ دست‌ناپذیر بود، ادن مجبور شد به سمت راست بازیابی کند، جایی‌که تعیین‌کننده بودن برای او دشوار است. او در بخش فیزیکی بهتر و بهتر به نظر می‌رسید، اما با تمایل به قدم گذاشتن در مناطق متمرکزتر، دور از گروه بود.
حالا کووید دوباره به هازارد و این بار در پست او فرصت می‌دهد، زیرا وینیسیوس یکی از چهار نکته مثبتی است که رئال مادرید در بازگشت این تیم به تمرینات پس از تعطیلات کریسمس اعلام کرده است. بنابراین، بازیکن برزیلی مطمئناً اولین بازی سال، 2 جنوری برابر ختافه را از دست خواهد داد.
هازارد
این یک فرصت طلایی برای هازارد است تا به جناح چپ بازگردد، موقعیت طبیعی خود و جایی که مادرید او را به خدمت گرفت. در دو فصل اول که در برنابئو حضور داشت، این مکان مال او بود، اما مصدومیت‌های مداوم و فرم ضعیف او، همراه با انفجار وینیسیوس، باعث شد تا او این فصل را به طور قطعی از دست بدهد. حالا بدون وینیسیوس، آنچلوتی دوباره مقابل ختافه عنوان قهرمانی را به او می‌دهد تا از لحظات خوبش استفاده کند و این کار را در مرزهای دلخواه خود انجام خواهد داد.
آینده
هازارد تاکنون تنها 600 دقیقه در این فصل بازی کرده که او را به هفدهمین بازیکن در چرخه آنچلوتی تبدیل کرده است. این ماه‌ها برای ستاره بلجیمی تعیین‌کننده است، زیرا موقعیت او جایی است که در آن رقابت بیشتری در تیم وجود دارد و اگر مادرید امباپه را به خدمت بیگیرد، حتی بیشتر هم خواهد شد. پس یا حال و یا هرگز. اگر او به نسخه‌ای نزدیک به نسخه‌ای که سال‌ها در چلسی نشان داده بود بازگردد، می‌تواند گزینه جدی باشد. در غیر این صورت، مادرید سعی خواهد کرد بخشی از سرمایه گذاری قدرتمندی را که در سال 2019 انجام داد، پس بگیرد و مهمتر از همه، به دنبال رهایی از قراردادی است که در حال حاضر بالاترین قرارداد در تیم است (حدود 15 میلیون خالص در هر فصل) و این بستگی به هازارد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала