ربات تسلا می‌تواند شخصیت منحصر به فرد خود را داشته باشد

© Photo / elonmuskAs always, Tesla is looking for hardcore AI engineers who care about solving problems that directly affect people’s lives in a major way.
As always, Tesla is looking for hardcore AI engineers who care about solving problems that directly affect people’s lives in a major way.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
ایلان ماسک در نظر دارد تا "ربات تسلا" چیزی بیشتر از یک ربات انسان‌نما باشد که می‌تواند وظایف را انجام دهد. طبق گفته‌های او، ظاهرا باید منتظر نوعی ربات باشیم که شخصیت منحصر به‌فرد خود را به همراه دارد و می‌تواند به عنوان همراه انسان‌ها معرفی شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، ماسک با حضور در پادکست "لکس فریدمن" توضیحات بیشتری درباره "تسلا بات" ارائه کرد. طبق گفته‌های او، ظاهرا ربات تسلا می‌تواند مانند C3PO یا R2D2 ربات‌های معروف سری فیلم‌های "جنگ ستارگان" باشد و در تمام شرایط انسان‌ها را همراهی کند. او همچنین اشاره کرد که این ربات می‌تواند در طول زمان شخصیت منحصر به‌فردی برای خود ایجاد کند و نکته مهم‌تر اینکه تمام ربات‌ها یکسان نخواهند بود.
ماسک همچنین در جریان مصاحبه خود به فریدمن توضیح داد که تسلا احتمالا تا پایان سال 2022 نمونه اولیه رباتش را ارائه خواهد کرد. او در این پادکست توضیح داد:
هرچند این موضوع دقیقا در دستورالعمل ماموریت اصلی تسلا مبنی بر سرعت بخشیدن به گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر جایی ندارد، اما ساخت یک ربات انسان‌نما که قادر به تعامل با محیط زیست و کمک به انسان‌ها به روش‌های مختلفی باشد، برای جهان بسیار مهم است.
ماسک تاکنون بارها اعلام کرده که هدف اولیه ربات این کمپانی کاهش کارهای تکراری استرس‌زا برای انسان‌ها خواهد بود. همچنین ماسک در گذشته به موضوع کمبود نیروی کار در آینده اشاره کرده بود و ادعا داشت که این مشکل توسط ربات‌هایی مانند تسلا بات حل می‌شوند.
راز موفقیت ایلان ماسک معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
توانایی‌ غیر طبیعی ربات‌های تسلا از زبان ماسک
اوایل سال جاری، مدیرعامل تسلا در جریان رویداد"AI Day" ماکتی از ربات انسان‌نما تسلا بات را به نمایش گذاشت و در آن زمان ادعا کرد که که این دستگاه در سال 2022 در دسترس خواهد بود. از طرفی دیگر شرکت‌هایی مانندHanson Robotics و Boston Dynamics برای چندین دهه در این حوزه کار کرده یا آمازون، اپل، گوگل، سامسونگ و ده‌ها غول فناوری دیگر در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала