Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت یونایتد و لیورپول برای جذب ستاره جوان لیدز

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
دو تیم منچستریونایتد و لیورپول به چارلی کرسول مدافع لیدز یونایتد علاقه‌مند اند و برای جذب او با هم رقابت‌ خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لیدز یونایتد با آن که نتایج مطلوبی در فصل جاری کسب نکرده و با 16 امتیاز یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ دسته 1 است، اما برخی از بازیکنان در ترکیب این تیم خوش درخشیده‌اند و مورد توجه تیم‌های مطرح اروپا قرار دارند.
چارلی کرسول19 ساله یکی از بازیکنانی است که در خط دفاعی این تیم خوش درخشیده و در حال تبدیل شدن به ستاره درخشان است.
این مدافع میانی در این فصل 4 بازی در لیگ برتر انجام داده است و به نظر می رسد آینده درخشانی در انتظار او است.
همانطور The Sun گزارش شده است، لیدز مشتاق است که کرسول را حفظ کند اما در صورت سقوط و نیاز به جمع آوری سرمایه ممکن است مجبور شود او را به فروش برساند.
در حال حاضر لیورپول و منچستریونایتد به این بازیکن علاقه نشان داده‌اند و می‌خواهند این بازیکن را در زمستان و یا تابستان آینده به خدمت بگیرند.
کرسول، ملی پوش زیر 21 سال انگلیس، اولین بازی خود را در لیگ برتر برای لیدز در شکست 2-1 مقابل وستهام در سپتامبر انجام داد و متعاقباً به عنوان بازیکن تعویضی مقابل لستر، کریستال پالاس و چلسی به میدان رفت.
قرارداد کرسول با لیدز تا تابستان 2025 اعتبار دارد، اما تیم مارسلو بیلسا برای حفظ او با مشکل مواجه خواهد شد زیرا وی تمایل دارد تا در باشگاه بزرگ‌تری بازی کند و در جام جهانی 2022 در ترکیب سه شیرها به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала