پیش‌بینی پاسخ روسیه به حملات احتمالی جنگنده‌های اف-35 امریکا

© Photo / Public DomainИстребитель ВВС США F-35 Lightning II
Истребитель ВВС США F-35 Lightning II - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
مقاله نویس پورتال سوهو نوشته است که در صورت حمله گسترده جنگنده‌های اف-35 نیروی هوایی امریکا به روسیه، ایالات متحده با یک فاجعه روبرو خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، این مقاله نویس پاسخ مسکو به حمله هوایی گسترده جدیدترین جنگنده‌های رادارگریز اف-35 از طریق دریای سیاه را پیش‌بینی کرد.
وی می‌نویسد، در صورت اقدامات تهاجمی، ائتلاف آتلانتیک شمالی با "سورپرایز بزرگی" روبرو خواهد شد- سیستم‌های دفاع هوایی مدرن اس-300پی‌ام2 مستقر در کریمه.
پدافند هوایی بهبود یافته مجهز به ایستگاه راداری چند منظوره (رادار) و سیستمی برای شناسایی و ردیابی اهداف نامحسوس در هوا است. به لطف این نوآوری‌ها، اس-300پی‌ام‌۲ می‌تواند جنگنده‌های رادارگریز نسل پنجم را در فاصله 200 تا 250 کیلومتری پیدا کند و به سمت آنها راکت پرتاب کند.
وی پیش‌بینی کرد: به محض این که جنگنده‌های اف-35 امریکایی حریم هوایی روسیه را نقض کنند، بی‌رحمانه توسط این تاسیسات ساقط می‌شوند.
پیش از این، کریس آزبورن، مقاله نویس نشریه نشنال اینترست گفته بود که ایالات متحده قادر است در صورت "تهاجم" روسیه به اوکراین، از دریای سیاه ضربه‌ای جدی به روسیه وارد کند.
آزبورن تصریح کرد: قدرت شلیک سنگین و دقیق، مانند راکت‌های تاماهاوک که از زیردریایی‌ها و کشتی‌ها شلیک می‌شود، می‌تواند برای نیروهای روسیه را در امتداد مرز اوکراین ویرانی به بار آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала