Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 لیورپول 2؛ کامبک یک امتیازی شیران لندنی از بازی حساس لیگ برتری + عکس

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی در شب درخشان کریستین پولیشیچ و ادواردو مندی برابر لیورپول تن به تساوی داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حساس‌ترین بازی از هفته 21 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب تیم‌های چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با تساوی 2-2 به فرجام رسید.
این دیدار در حالی راه اندازی شد که یورگن کلوپ به دلیل کرونایی شدن روی نیمکت تیم‌اش حضور نداشت و جای خود را به "پپین لیندرز" دستیار خود داده بود.
در این بازی که سرخ‌ها طوفانی شروع کردند، گل سادیو مانه در دقیقه 9 به ثمر رسید تا به رختکن میزبان شوک وارد شود.
جایی که با ارسال بازیکن لیورپول توپ به 3 برخورد کرد و آنرا سادیو مانده گرفت و با دریبل مدافع و دروازه‌بان میزبان، گل اول را به ثمر رساند.
در ادامه و در دقیقه 26 بازی؛ محمد صلاح زمین هسازی کرد و خودش از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و پاس دریافتی از ترنت الکساندر آرنولد را با عبور از آلونسو و سیلوا؛ با پای چپ از زاویه بسته وارد دروازه کرد.
بازی با نمایش درخشان لیورپولی‌ها ادامه یافت و می‌رفت که نیمه اول به سود این تیم پایان یابد اما در دقیقه 45 بازی ضربه آزاد توسط آلونسو از سمت چپ؛ توسط دروازه‌بان سرخ‌ها دفع شد که توپ برگشتی به شکل هوایی مقابل کواچیچ قرار گرفت و بازیکن شماره 8 چلسی نیز با سر پای دیدنی دروازه خالی را گشود تا حساب کار 2-1 شود.
هنوز آرامش به رختکن نیامد که توپ بازیکنان لیورپول را رودیگر برگشت داد و آنرا به کانته رساند و هافبک توانمند فرانسوی با پاس بلندش توپ را در محوطه جریمه به کریستین پولیشیچ رساند و این بازیکن با دروازه‌بان تک به تک شد و با شوت دیدنی‌اش در دقیقه 45+1 نتیجه را 2-2 ساخت تا دو طرف با تساوی به رختکن بروند.
با آغاز نیمه دم دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند.
ابتدا فرصت خوبی را آلونسو در مقابل دروازه حریف از دست داد و سپس ضربه محمدصلاح که خواست از بیرون محوطه جریمه دروازه چلسی را بازکند؛ به زیبایی و جهش تماشایی ادوارد مندی دفع شد.
چلسی بار دیگر خود را به یک حمله آماده کرد اما در ضد حمله همکاری صلاح با مانه می‌رفت که به گل بدل شود اما بار دیگر مندی به خوبی شوت ستاره آفریقایی را دفع نمود.
در دقیقه 62 بازی فرصت دیگری در اختیار چلسی قرار گرفت که پاس جالبی در اختیار پولیشیچ قرار گرفت و در مقابل دروازه وی شلیک کرد اما دروازه‌بان به خوبی دفع نمود.
سرانجام دیگر گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با حساب 2-2 پایان یافت.
با این نتیجه تیم چلسی 43 امتیازی شد و در رده دوم ایستاد اما لیورپول نیز با 42 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала